// یکشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

نگاهی به داستان مجموعه Assassin's Creed

Assassin's Creed جزو آن دسته از مجموعه‌هایی است که با تمام فراز و نشیب‌های خود، هواداران بسیاری دارد. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به داستانی این سری محبوب داشته باشیم.

در صنعت بازی‌های ویدیویی، مجموعه‌هایی وجود دارند که با تمام ایرادهای خود، نزد کاربران محبوبیت بالایی دارند. Assassin's Creed هم جزو همان دسته از بازی‌هایی است که پس از گذشت سه‌گانه نسخه دوم، سیر نزولی را پیش گرفت. البته در نسخه‌های اخیر شاهد شروع یک روند روبه‌رشد از اسسینز کرید هستیم که امیدواریم ادامه داشته باشد. موردی که این سری جذاب را به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ها تبدیل کرده، داستان و شخصیت‌هایی است که در هر نسخه به مخاطب معرفی می‌شوند. الطائر، اتزیو و دزموند مایلز کاراکترهایی هستند که هیچ‌وقت آن‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

داستان Assassin's Creed در دو بازه زمانی حال و گذشته روایت می‌‌شود. در واقع یوبیسافت (Ubisoft) با این بازی نبرد میان تمپلارها و اسسین‌ها را برای تصاحب سیب بهشتی (Apple of Eden) به‌تصویر کشیده است. در لودینگ ۶۰، نگاهی به داستان اسسینز کرید انداخته‌ایم؛ اینکه دزموند به‌ چه شکل خود را فدا کرد و الطائر و اتزیو، چگونه سیب بهشتی را در مکان امنی قرار دادند. در این قسمت از لودینگ، داستان اسسینز کرید را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم. بخش اول مربوط به دزموند مایلز و تلاش او برای جلوگیری از نابودی بشریت می‌شود. این در حالی است که در بخش دوم داستان لیلا حسن را روایت کردیم که ادامه دهنده راه دزموند مایلز است و وی باید میان نظم و آشوب در جهان هستی، تعادل برقرار کند. در ادامه می‌توانید داستان سری Assassin's Creed را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که سه‌شنبه هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده