// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

اطلاعات تازه‌ای از گیم‌پلی و سیستم مبارزات بازی New World در دسترس قرار گرفته است

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از New World منتشر شده و استودیوهای بازیسازی آمازون قصد دارد تا بلند مدت از این بازی پشتیبانی کند.

بازی New World در ابتدا قرار بود در ماه مِی عرضه شود، اما به‌خاطر شیوع ویروس کرونا تاخیر خورد. ازاین‌رو کاربران کامپیوتر باید تا تاریخ چهار شهریور ماه (۲۵ آگوست) برای تجربه‌ی این بازی نقش آفرینی و MMO منتظر بمانند. بااین‌حال تیم سازنده به‌تازگی گفت‌وگویی را با مجله ایکس باکس انجام داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان گفت‌وگوی توسعه‌دهنده‌های ارشد New World با مجله ایکس‌باکس، به لطف سرویس ابری قوی آمازون، New World از وب سرورهای آمازون استفاده خواهد کرد تا تجربه‌ی روانی را در اختیار کاربران قرار دهد. اسکات لین، کارگردان New World، اعلام کرده که استفاده از وب سرورهای آمازون به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کارهایی را انجام دهند که در گذشته انجام نداده‌اند. 

برخلاف اکثر بازی‌های MMO بازار، New World به‌جای استفاده از کلاس‌بندی کاراکترها، از سلاح‌های کلاس‌بندی شده استفاده می‌کند. به‌عبارتی بازیکنان باتوجه‌به کلاس سلاح و لباس جنگی خود، می‌توانند شیوه‌ی مبارزه‌‌ای خود را انتخاب کنند. دیوید ورفیلی، رئیس بخش تجربه کاربری New World، اعلام کرده استودیوهای بازیسازی آمازون (Amazon Game Studios) قصد دارد تا ۱۰ سال پس از عرضه New World، از آن پشتیبانی و مدام ساختار گیم‌پلی و سیستم مبارزات آن را به‌روز کند.

اسکات لین در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرده که سیستم مبارزات و مهارت در آن‌ها به‌خود بازیکن بستگی دارد. اگر در سیستم مبارزه‌ای بازی‌هایی مثل Dark Souls مهارت بالایی داشته باشید، می‌توانید دشمنان سطح بالاتر از خود را در New World شکست دهید. از نظر تنوع سلاح هم بازی دارای سلاح‌های متنوع زیادی از انواع و اقسام تفنگ‌ها تا شمشیرهای مختلف است. همچنین جادو هم در بازی New World وجود دارد، اما به‌عنوان یک سلاح مجزا نمی‌توان از آن استفاده کرد.

اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی New World هستید، می‌توانید در بتای خصوصی بازی ثبت نام و شانس خود را برای انتخاب شدن، آزمایش کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده