نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

آمازون تاریخ انتشار بازی New World را به دلیل ویروس کرونا به تعویق انداخت

آمازون گیم (Amazon Game) اعلام کرده در پی گسترش ویروس کرونا، تاریخ انتشار بازی آنلاین New World تا اواخر ماه آگوست به تعویق افتاده است.

آمازون در پست جدیدی که از طریق وبلاگ رسمی بازی New World منتشر کرده، تشریح کرده است که «باوجود پیشرفت‌های چشم گیری که در مسیر توسعه‌ی بازی جاه‌طلبانه و MMO این شرکت به صورت دورکاری و با رعایت قوانین ویژه‌ی فعلی به‌دست آمده بود، تداوم گسترش ویروس کرونا در جهان موجب شد تا یک سری چالش‌هایی در مسیر ما قرار بگیرند.»

با توجه به این که هنوز مشخص نیست که این شرایط تا کی ادامه خواهد داشت، این مسائل موجب شد تا به منظور رسیدن به کیفیت مدنظر این شرکت، نهایتاً تصمیم به تعویق زمان انتشار بازی New World گرفته شود. در ادامه‌ی این پست نوشته شده:

ما از شور و اشتیاق علاقه‌مندان برای دسترسی به بازی New World آگاه هستیم و برای اشتراک تجربه آن با شما لحظه شماری می‌کنیم. اما سلامتی و امنیت کارکنان ما در اولویت قرار داشته و ما امیدواریم که شما هم ضرورت این تصمیم مهم را درک کرده باشید. ما تمرکز خود را برای رساندن New World به بهترین سطح ممکن به کار گرفته و آن را در دسترس عموم قرار خواهیم داد.

براساس توضیحات تکمیلی آمازون، حالت آزمایشی یا فاز آلفای بازی New World تا زمان رسیدن به تاریخ انتشار جدید این بازی در ۲۵ آگوست (۴ شهریور) همچنان به کار خود ادامه خواهد داد. با این حال، فاز بتای خصوصی این بازی که قرار بود که کار خود را از این ماه شروع کند، به ماه جولای موکول شد.

از طرفی هنوز هیچگونه خبری درباره احتمال تغییر زمان انتشار دومین بازی استودیوی آمازون، یعنی Crucible منتشر نشده است. براساس اعلام قبلی این شرکت، شوتر رایگان (free-to-play)، تیم محور و علمی تخیلی Crucible قرار است در ماه می منتشر شود. بااین حال، گزارش جدیدی که در خصوص سرویس استریم آنلاین این شرکت با اسم رمز Project Tempo منتشر شده بود، به تعویق زمان آغاز به کار آن تا سال ۲۰۲۱ اشاره می‌کرد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده