نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۹

COD: Warzone به رکورد ۵۰ میلیون بازیکن رسید؛ Trio Mode به بازی برمی‌گردد

اینفینیتی وارد (Infinity Ward) درکنار بازگرداندن حالت سه نفره بازی، از ثبت رکورد ۵۰ میلیون بازیکن فعال در Call of Duty: Warzone خبر می‌دهد.

دو روز پیش، محتوای فصل سوم بازی Call of Duty: Warzone توسط اینفینیتی وارد منتشر شده و مهم‌تر از همه، حالت جدید و مورد انتظار چهار نفره را به این بازی اضافه کرد. براساس گزارش وبسایت VG247، تیم توسعه‌دهندگان این بازی بعد از حذف حالت سه نفره‌ از آن، بلافاصله با نظرات منفی بازیکنان مواجه شده و تصمیم به بازگرداندن آن به بازی گرفته‌اند. باتوجه به اینکه این بازی هنوز از حالت دو نفره پشتیبانی نمی‌کند، می‌توان گفت که Trio Mode نزدیک‌ترین تجربه به حالت دونفره محسوب می‌شد که بازیکنان می‌توانستند با کمترین تعداد افراد غریبه در تیم خود، به تجربه بازی بتل رویال اکتیویژن درکنار دوست و همراه خود بپردازند. ضمن اینکه این حالت، یکی از مواردی بود که از ابتدا و قبل از حالت‌های تک نفره و چهارنفره در بازی وجود داشت.

اکانت توییتر استودیوی توسعه‌دهندگان بازی COD: Warzone درکنار این خبر، از ثبت رکورد ۵۰ میلیون بازیکن فعال توسط جامعه‌ی بازیکنان این بازی خبر می‌دهد. بااین که رکورد سریع‌ترین دستیابی به این رقم، در میان بازی های بتل رویال همچنان در دستان Apex Legends باقی می‌ماند، دستیابی به این حجم از جامعه‌ی کاربران در مدت زمان محدودی که از تاریخ عرضه این بازی می‌گذرد، همچنان دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

Call of Duty: Warzone

همان‌طور که انتظار می‌رفت، محبوبیت بازی Call of Duty: Warzone نزد طرفداران این مجموعه و همچنین مخاطبان بازی‌های بتل رویال از روزهای نخست عرضه رسمی آن به‌صورت مستمر افزایش یافته و این روند همچنان ادامه دارد. این بازی در کمتر از ۱۰ روز از زمان عرضه رسمی خود موفق به ثبت رکورد ۳۰ میلیون بازیکن فعال در سرتاسر جهان شد. همان‌طور که از آمار جدید این بازی برمی‌آید، روند رو به رشد افزایش مخاطبان این بازی همچنان ادامه دارد.

درکنار این موارد، شایعاتی مبنی بر احتمال عرضه ریبوت بازی Call of Duty: Black Ops در سال جاری به گوش می‌رسد. ضمن اینکه هم‌اکنون، امکان دسترسی به ریمستر کمپین داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای دوستداران این بازی خاطره‌انگیز فراهم شده است.

با وجود اینکه سال ۲۰۲۰ اتفاقات تلخ و ناراحت کننده‌ای را با خود به همراه داشته، تا به اینجای کار، سال خوبی برای طرفداران مجموعه Call of Duty بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده