// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

کلاس SharpShooter بازی Torchlight 3 با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Perfect World Entertainment جدیدترین شخصیت یا کلاس بازی Torchlight 3 را با نام SharpShooter رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Torchlight 3 که پیش‌تر با نام Torchlight Frontiers شناخته می‌شد، میزبان کلاس جدیدی شده است که SharpShooter نام دارد و به واسطه‌ی یک تریلر رونمایی شده است. این شخصیت اولین کلاس قابل بازی از Torchlight 3 است که معرفی شده است. می‌توان گفت که هر بازی هک اند اسلشی نیاز به یک کلاس یا شخصیت Ranged (کسی که از دور ضربه می‌زند) دارد. کلاس جدید SharpShooter از سلاح‌هایی مانند تیر و کمان، تفنگ و حتی روح‌ استفاده می‌کند! می‌توانید تریلر معرفی این کلاس را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این شخصیت در ابتدای کار دارای مهارت‌هایی است که هر بازیکن سبک دانجن کرالری آرزوی داشتن آن‌ها را دارد! اون از تیر و کمانی استفاده می‌کند که هنگام ضربه زدن به دشمن آن‌ها را عقب می‌راند تا فضای امنی جلوی خودش باز کند. این تیر و کمان همچنین می‌تواند تیر چندتایی بیندازد تا هم‌زمان چند نفر را از بین ببرد. تیرهای انفجاری نیز نوع دیگری از حمله‌های کلاس SharpShooter است که همه‌ی آن‌ها را در تریلر بالا مشاهده می‌کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های وی احضار ارواح است که باعث می‌شود بتواند در پوشش آن‌ها عقب‌نشینی کند و دشمنان را جا بگذارد. همچنین می‌تواند تعدادی موجود شبح‌مانند را در یک خط مستقیم به سمت دشمنان بفرستد و آن‌ها را نابود کند. بارش یخ و آتش از آسمان هم یکی دیگر از توانایی‌های این کلاس یا شخصیت در مبارزه است. به تمامی این موارد، تعدادی گابلین را هم اضافه کنید که دشمنان را سرگرم می‌کنند و جلوی آن‌ها را سد می‌کنند تا شما از دور آن‌ها را از بین ببرید.

استودیو Echtra Games پیش‌تر اعلام کرده بود که دیگر قصد ندارد بازی Torchlight 3 را در قالب یک بازی آنلاین رایگان عرضه کند. با تمامی این تفاسیر، بازی Torchlight 3 هنوز راه طولانی‌ای برای تبدیل شدن به یک بازی در قالب مجموعه Diablo در پیش دارد و شاید بتوان تا پیش از ساخت و عرضه Diablo 4، به شکلی از آن لذت برد. تاریخ انتشار بازی هم هنوز مشخص نیست و تنها گفته شده است که در تابستان سال جاری منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده