نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

نام بازی Torchlight Frontiers رسماً به Torchlight 3 تغییر کرد

بنا به اعلام استودیوی پرفکت ورلد اینترتینمنت بازی Torchlight Frontiers رسماً به Torchlight 3 تغییر نام داده است. تاریخ انتشار این بازی در زمان نامعلومی از سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد.

براساس اخبار جدیدی که از سوی استودیوی پرفکت ورلد اینترتینمنت (Perfect World Entertainment) منتشر شده، علاوه‌بر تغییر نام بازی Torchlight Frontiers به Torchlight 3، یک سری تغییرات بزرگ نیز در گیم‌پلی، مدل تجاری و محل عرضه‌ی این بازی اعمال شده است.

بازی Torchlight Frontiers قبلاً قرار بود به‌عنوان یک بازی رایگان (Free-to-Play) در فروشگاه Arc عرضه شود، اما با تغییرات بزرگی که در تصمیم پرفکت ورلد در نحوه‌ی انتشار این بازی اعمال شده، این مدل انتشار به‌طور کلی کنار گذاشته شده است.

براساس اطلاعاتی که در ویدیوی جدید این شرکت منتشر شده، بازی Torchlight 3 به‌صورت کامل و با تمامی محتویات در زمان انتشار، عرضه خواهد شد. یعنی شما با پرداخت هزینه‌ی یک بازی، تمامی محتوا و ویژگی‌های آن‌را دریافت خواهید کرد. در واقع دیگر خبری از دریافت هزینه برای تک‌تک ویژگی‌های کوچک این بازی نیست. ضمن این که این بازی به جای Ark در فروشگاه استیم (Steamعرضه خواهد شد. با توجه به جامعه‌ی کاربران پرتعداد این پلتفرم، این‌کار، می‌تواند موجب ساده‌تر شدن کار Torchlight 3 برای جذب مخاطب شود.

دانلود ویدیو از آپارات

توسعه دهندگان این بازی، ضمن انتشار اخبار فوق، درباره‌ی پیشنهادات و انتقاداتی که از سوی آزمایش کنندگان نسخه‌ی آلفای این بازی دریافت کرده‌اند، صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند. تاکنون خبر یا اطلاعاتی از تغییراتی که در گیم‌پلی بازی اعمال شده، منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد که این تغییرات بزرگ و قابل توجه هستند. باتوجه به موفقیت‌های دو نسخه‌ی اول بازی Torchlight و معرفی ناامیدکننده‌ی بازی Torchlight Frontiers، بازگشت توسعه دهندگان این مجموعه به مسیر قبلی خود، اتفاق خوشایندی برای طرفداران آن به شمار می‌رود.

بازی Torchlight 3 در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده