نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

شایعه: M-Two، سازنده Resident Evil 3 بازی جدید این مجموعه را برای سال 2022 می‌سازد

استودیو M-Two که مسئولیت ساخت نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 را برعهده دارد، احتمالا با همکاری کپکام بازی جدید این مجموعه را برای سال ۲۰۲۲ خواهد ساخت.

شرکت کپکام، با آغاز فرایند بازسازی قسمت‌های قبلی مجموعه Resident Evil به موفقیت‌های خیره کننده‌ای دست پیدا کرده و این اقدام موجب شد تا وضعیت این شرکت از یک رکود وحشتناک به حالت ایده‌آل فعلی برسد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت از شرایط فعلی رضایت کامل داشته و قصد دارد که روند رو به رشد خود را ادامه دهد. بازی بازسازی شده‌ی Resident Evil 3 در آستانه‌ی انتشار قرار داشته و به سومین نسخه اصلی این مجموعه در چهارسال اخیر تبدیل خواهد شد. اما شایعات جدیدی که در رابطه با این موضوع منتشر شده، به تصمیم جدید این شرکت برای انتخاب توسعه دهنده اصلی بازی جدید این مجموعه در سال ۲۰۲۲ مربوط می‌شود.

Dusk Golem یکی از کاربران مطرح توییتر است که سابقه‌ی زیادی در زمینه‌ی پخش اطلاعات غیر رسمی کپکام و سری RE دارد. وی در جدیدترین اظهار نظر خود برای اولین بار فارغ از نسخه‌های بازسازی شده، به بازی جدید این مجموعه اشاره کرده و از احتمال تصمیم جالبی در این خصوص پرده برداشته است. براساس ادعای این اکانت، بازی جدید Resident Evil که برای دو سال بعد برنامه ریزی شده است، توسط یک استودیوی مستقل به نام M-Two ساخته خواهد شد. در صورتی که با نام این استودیو آشنایی ندارید، باید گفت که M-Two همان استودیوی است که توسعه نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 را برعهده داشته است.

Resident Evil 3 Remake

اگر این خبر واقعیت داشته باشد، جالب است ببینیم که این بازی نهایتاً چه تفاوت‌هایی با نسخه‌های قبلی خود خواهد داشت. تقریباً واضح است که این بازی بعد از RE3 منتشر خواهد شد اما از آنجایی که قبلاً شایعه شده بود که بازی سال ۲۰۲۱ مجموعه Resident Evil نه قسمت هشتم آن و نه نسخه بازسازی شده Code Veronica نخواهد بود، شرایط کمی مبهم به نظر می‌رسد.

از طرفی، در توییت دیگری که در این اکانت منتشر شده، Dusk Golem تأکید می‌کند که کپکام قصد دارد به برنامه ریزی منظم و سالانه‌ی انتشار یک بازی Resident Evil جدید ادامه دهد. بنابراین یک بازی در سال ۲۰۲۱ و یک بازی در ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است سال ۲۰۲۳ یک تأخیر را در این روند ایجاد کند.

البته باید توجه داشته باشیم که منبع انتشار این خبر غیررسمی و غیرقابل اتکا بوده و باوجود این که سابقه Dusk Golem به خصوص درباره بازی‌های Resident Evil نشان می‌دهد که می‌توان خبرهای آن را جدی گرفت، باید تا زمان انتشار اخبار رسمی صبر کرد. درحال حاضر، Resident Evil 3 قرار است سوم آپریل (۱۵ فروردین) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود. ظاهراً دموی این بازی، قبل از تاریخ انتشار در دسرس قرار خواهد گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده