// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

شایعه: کپکام چهار بازی بزرگ را در سال مالی آینده عرضه می‌کند

یکی از اینسایدرهای کپکام و سری بازی‌های Resident Evil، اعلام کرده که کپکام در سال مالی آینده چهار بازی بزرگ از جمله دو Resident Evil را عرضه می‌کند.

Dusk Golem نام یکی از اینسایدرهای کپکام (Capcom) و بازی‌های Resident Evil است که تابه‌امروز اطلاعات مختلفی را فاش کرده است. درگذشته اعلام کرده بود که کپکام در بازه زمانی یک ساله پس از عرضه Resident Evil 3 Remake، یک رزیدنت ایول جدید را معرفی و عرضه می‌کند. ازاین‌رو باتوجه‌به دیگر شایعات، کاربران احتمال داده بودند که کپکام درکنار بازسازی نسخه سوم، در حال آماده سازی Resident Evil 8 یا بازسازی نسخه Code: Veronica است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Dusk Golem به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از برنامه کاری کپکام تا یک سال آینده منتشر کرده است. وی مدعی شده که کپکام در سال مالی آینده که از اواسط فروردین ۹۹ آغاز و تا فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد، چهار بازی بزرگ را عرضه خواهد کرد. نکته‌ی جالب صحبت‌های او، این است که دو بازی از این چهار بازی، مربوط‌به مجموعه رزیدنت ایول می‌شود. البته در اصل کپکام پنج بازی را برای سال مالی آینده درنظر گرفته است که یکی از آن‌ها، یک بازی کوچک است که احتمال می‌رود مربوط‌به مجموعه Ace Attorney یا Mega Man شود. 

دراین‌میان اشاره کنم که بازی Resident Evil 3 Remake، یکی از چهار بازی بزرگ کپکام برای سال مالی آینده به‌حساب می‌آید، زیرا در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (سه آوریل) عرضه خواهد شد. ازاین‌رو احتمال عرضه Resident Evil 8 هم بیش‌ازپیش قوت خواهد گرفت. از میان دو بازی دیگر، احتمال دارد که یکی از آن‌ها Street Fighter 6 باشد، زیرا در گذشته کپکام اعلام کرده بود که قهرمان کپکام کاپ 2020 در کپکام کاپ 2021 حضور نخواهد یافت. در حالت عادی شخصی که قهرمان می‌شود، به‌صورت مستقیم جواز حضور در مسابقات سال آینده را کسب می‌کند. این اتفاق (عدم حضور در مسابقات سال آینده) زمانی رخ می‌دهد که Street Fighter جدیدی عرضه شود. در زمان عرضه Street Fighter V هم کپکام این تصمیم را گرفته بود.

ازطرفی این شرکت ژاپنی اعلام کرده بود که علاقه خاصی به بازسازی مجموعه‌های قدیمی و محبوب خود دارد که پتانسیل رقابت کردن را داشته باشند. کاربران سال‌ها است که منتظر بازسازی یا عرضه نسخه جدیدی از Onimusha هستند. بااینکه Dusk Golem اعلام کرده این اطلاعات مربوط‌به گزارش مالی آینده کپکام است، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که کپکام چه اطلاعات دقیق‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 

کپکام


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده