// جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی Boxing Physics 2؛ معروف‌ها در رینگ بوکس

در بازی Boxing Physics 2 می‌توانید در قالب مسابقات بوکس با افراد معروف و محبوب دنیا به رقابت بپردازید که این مسابقه‌ها  در حالت‌های مختلفی انجام می‌شوند. با معرفی این بازی در زومجی همراه ما باشید.

بازی‌های سبک ورزشی جزء دسته‌هایی هستند که هر نوع گیمری را به سمت خود جذب می‌کنند. این بازی‌ها به خاطر هیجان‌ و حس رقابتی که به گیمر می‌دهند همیشه یکی از پرطرفدارن‌ترین و پرفروش‌ترین‌‌ها هستند. به‌عنوان مثال سری بازی‌ Fifa یکی از محبوب‌ترین بازی‌های فوتبال است که هرسال یک نسخه جدید از ‌آن منتشر و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها سال می‌شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت‌های این سبک امکان دو نفره بازی است. یکی دیگر از انواع سبک‌های ورزشی، بازی مبارزه‌ای هستند، این بازی‌ها مانند فوتبال طرفداران بسیار زیادی دارند. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مبارزه می‌توان به مجموعه بازی Mortal Kombat اشاره کرد. شاید این بازی‌ به اندازه فوتبال جذابیت نداشته باشد ولی طرفداران متعصبی را در دنیا دارد. از زمانی‌که موبایل‌های هوشمند عرضه شدند و دست بازی‌سازهای موبایل بیشتر باز شد، بازی‌های ورزشی مبارزه‌ای زیادی برای این پلتفرم عرضه شدند. بازی اندروید Boxing Physics 2 یک بازی ورزشی مبارزه‌ای که به‌تازگی برای اندروید منتشر شده است، با استفاده از شخصیت‌های معروف و محبوب دنیا در قالب کاراکترهای قابل بازی فضای متفاوتی در این سبک ایجاد کرده است. در ادامه زومجی به معرفی این بازی می‌پردازیم.

Boxing Physics 2

در این بازی کاراکتر‌های معروف دنیای سیاست، علم، سینما و حتی DC وجود دارد

در بازی Boxing Physics 2 شما در نقش یک بوکسور قرار دارید و باید با دیگر بوکسر‌ها به رقابت بپردازید. در این بازی کاراکتر‌های معروف دنیای سیاست، علم، سینما و حتی DC وجود دارند که بازی را به بسیار جالب کرده است. شاید تنها مشکلی بازی نام دیگری است که بر روی آن‌ها قرار داده‌اند. از این کاراکترها می‌توان به ماریو شخصیت محبوب سری بازی سوپرماریو، بتمن سری کمیک DC، ریک شخصیت اصلی سریال Rick and Morty، دونالد ترامپ ریس جمهور آمریکا، والتر وایت شخصیت محبوب سریال Breaking Bad و آلبرت اینشتین فیزیکدان معروف دنیا اشاره کرد. البته شخصیت‌های معمولی دیگر هم دارند مثل، گیمر، مهندس، انسان اولیه و غیره در بازی وجود دارند. بازی در ابتدا مهارت‌های لازم را به شما آموزش می‌دهد و باید با یک تیم ورزشی حرکت‌ها را تمرین کنید. در ادامه وارد یک مسابقه آزمایشی می‌شوید و باید با یکی از کاراکترهای بازی مبارزه کنید.

حالت‌های بازی شامل مسابقه سریع، مأموریت‌های چالشی و لیگ مسابقات هستند.

گیم‌پلی بازی به این شکل است که در ابتدا باید یکی از حالت‌های موجود در بازی را انتخاب و وارد رینگ مسابقه می‌شوید. در بازی چهار المان به طورکلی وجود دارد که شامل پرش، ضربه زده و کلید چپ و راست است. کلید چپ و راست زاویه کاراکتر را تغییر می‌دهند و زمانی شما می‌خواهید جابه‌جا شوید باید با تنظیم زاویه پرش را بزنید تا موقعیت کاراکتر عوض شود. در بازی در کنار نوار سلامتی، یک نوار انرژی وجود دارد که زمانی آن تمام شود کاراکتر برای چند ثانیه نمی‌تواند حرکتی داشته باشد. حالت‌های بازی شامل مسابقه سریع، مأموریت‌های چالشی و لیگ مسابقات هستند. که حالت سریع بازی خود شامل چند مود است. مود‌ها شامل، حالت واقعی، حالت دیوانگی، مسابقه فوتبال و حالت تله است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. در حالت واقعی با انتخاب کاراکتر خود وارد رینگ می‌شوید که هرکس بتواند پنج ضربه را به رقیب وارد کند مسابقه را برده است. در حالت دیوانگی کسی برنده می‌شود که بتواند بیشترین ضربه را در ۳۰ ثانیه به حریف خود وارد کند. در مسابقه فوتبال که ۳۰ ثانیه زمان دارد به دو صورت می‌توان برنده مسابقه شد؛ حالت اول در این زمان بتوان با ضربات مشت سلامتی حریف را تمام کرد و حالت دوم بیشترین گل را در این ۳۰ ثانیه وارد دروازه کرد. و در حالت تله در رینگ مسابقه اجسامی مانند نیزه به حرکت در می‌آیند که باعث کاهش سلامی کاراکتر می‌شوند.

حالت مسابقه چالشی، شما در یک سری چالش‌هایی قرار می‌دهد که ترکیبی از مود‌های حالت سریع است به هرچه به مراحل بالاتر بروید چالش‌ها سخت‌تر می‌شوند. به‌عنوان مثال، در یکی از آن‌ها باید پنج ضربه در عرض 30 ثانیه زده باشید یا در این زمان چند توپ را در حالت فوتبال وارد دروازه کنید. آخرین حالت که لیگ مسابقات است، باید برای رسیدن به جام قهرمانی چندین حریف را شکست دهید که هر جام جایزه مخصوص خود دارد. بعضی جوایز شامل کاراکتر‌های جدید، سکه‌‌ها و الماس‌هایی هستند. با الماس و سکه‌هایی که به‌دست می‌آورید می‌توانید کاراکترهای بازی را آزاد کنید که برخی از آن‌ها با مقداری سکه و برخی دیگر با الماس‌هایی که به‌دست می‌آورید.

Boxing Physics 2

بازی گرافیک خوبی دارد و تنوع محیط در رینگ‌های مسابقه جالب کار شده است. در بازی انواع محیط‌های مسابقه مثل، زمین فوتبال، خیابان، زمین کشاورزی، پارک و غیره وجود دارند که گیمر احساس یکنواختی نمی‌کند. کاراکترهای بازی همان‌طور که اشاره شد از شخصیت‌های معروف دنیا استفاده شده است که طراحی بامزه‌ای دارند. شاید یکی از دلایلی که کاراکتر‌ها عینا شبیه کاراکتر اصلی نیست بحث لایسنس‌ است. در مورد صداگذاری و موسیقی نیز تیم بازی‌سازی خوب کار کرده‌اند و اگر امکان صداگذاری مخصوص هر کاراکتر وجود داشت بازی جذابیت بیشتری پیدا می‌کرد. بازی فعلا در حالت دسترسی زود هنگام است و امکان دارد در نسخه‌ نهایی این ایرادات رفع شوند.

استودیوی بازی‌سازی HeroCraft Ltd سازنده بازی‌هایی همچون Warhammer 40,000: Space Wolf و Grand Street Racing Tour با ساخت بازی Boxing Physics 2 تجربه خوبی را برای گیمرها ایجاد ‌کرده است. بازی با کاراکتری‌های معروف و حالت‌ها و مودهای متنوعی که در خود جای داده است گیمر را برای مدت زمان زیادی سرگرم خود می‌کند.

اگر به بازی‌های موبایلی که تلفیقی از ورزشی و خنده است علاقه دارید بازی Boxing Physics 2 می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد که با کاراکترهای بامزه آن ساعاتی را سرگرم باشید.

بازی موبایل Boxing Physics 2 هم اکنون برای اندروید منتشر شده است و شما می‌توانید از لینک‌ زیر آن را دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Boxing Physics 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده