نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

اکتیویژن بازی های قدیمی بیشتری را بازسازی می‌کند

پس از موفقیت‌های Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به نظر می‌رسد اکتیویژن در حال ساخت ریمسترهای بیشتری از بازی‌های خود است.

شرکت Activision در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین شخصیت‌های صنعت بازی‌های ویدیویی را دوباره وارد صحنه کند. بر این اساس سه نسخه اول مجموعه Crash Bandicoot یعنی Crash Bandicoot، بازی Cortex Strikes Back و همچنین Crash Bandicoot: Warped را در یک نسخه ریمستر شده و سه‌گانه تحت عنوان Crash Bandicoot N. Sane Trilogy روانه بازار کرد. طبق پیش‌بینی‌ها این مجموعه نیز به سرعت توانست دستاوردهای زیادی را برای تیم سازنده کسب کند و به‌واسطه فروش بالای خود، سود بالایی را به این استودیوی امریکایی هدیه دهد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که میزان فروش بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy از مرز ۱۰ میلیون نسخه نیز عبور کرد. پس از عرضه این بازی بود که اکتیویژن تصمیم گرفت سیاست کاری خود را کمی تغییر داده و نگاه ویژه‌تری به آثار کلاسیک و محبوب خود کند. نتیجه این اتفاق نیز انتشار نسخه بازسازی شده بازی‌های Spyro Reignited Trilogy و Crash Team Racing Nitro-Fueled برای کنسول‌های نسل هشتم بود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد اعضای استودیوی اکتیویژن از بازخوردهای مردم از انتشار نسخه‌های ریمستر بازی‌های خاطره‌انگیز خود رضایت کامل دارند؛ چراکه در گزارش مالی اخیر این استودیو نیز به‌صراحت اعلام شده است که در حال حاضر ریمسترهایی از چندین بازی در دست ساخت است. هیچ اطلاعات و جزییاتی از اینکه چه آثاری برای ساخت نسخه ریمستر مدنظر اکتیویژن است، ذکر نشده است. نکته جالب و قابل‌توجه این است که هنوز بازی‌های زیادی از مجموعه Crash و Spyro برای ساخت و عرضه نسخه بازسازی شده آن‌ها موجود است.

با وجود اینکه اکتیویژن به‌صورت دقیق صحبتی از زمان عرضه و پلتفرم‌های هدف خود به زبان نیاورده، اما در گزارش به این نکته اشاره شده است که حداقل تعدادی از آن‌ها در سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

این واقعیت که اکتیویژن صاحب مجموعه غنی از بازی‌های پرطرفدار و محبوب است، شکی نیست، اما باید منتظر ماند و دید اعضای این استودیو دست روی کدام آثار خود می‌گذارند و آیا باز هم می‌توانند یک نسخه بازسازی شده شایسته را روانه بازار کنند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده