// پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

کاراکتر Spyro به بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled می‌آید

Spyro، اژدهای دوست‌داشتنی سری اسپایرو، به‌عنوان یک کاراکتر قابل بازی به Crash Team Racing: Nitro Fueled اضافه خواهد شد.

Crash Team Racing Nitro-Fueled یک بازسازی فوق‌العاده از نسخه اصلی این مجموعه و یکی از بازی‌های موفق کارتینگ محسوب می‌شود. به‌تازگی در آخرین پست وبلاگ پلی‌استیشن اعلام شد که کاراکتر Spyro Dragon همزمان با شروع فصل جدید جایزه بزرگ (Grand Prix) به بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled اضافه خواهد شد.

فصل جدید Grand Prix در تاریخ ۸ شهریور ماه شروع می‌شود و شامل یک آهنگ‌ ، شخصیت‌ها ،ماشین‌ها و آیتم‎های جدید خواهد بود. همچنین شخصیت‌های Spyro ،Hunter و Gnasty Gnorc به‌عنوان شخصیت‌های قابل بازی به بازی اضافه خواهند شد و بازیکنان نیز می‌توانند از ماشین‌های Spyromobile و Gnasty Ride استفاده کنند. علاوه‌بر این، بازیکنان می‌توانند در زمین Spyro Circuit که به‌تازگی به بازی اضافه شده است، مسابقه دهند. همچنین در فصل جدید Grand Prix، برچسب‌های جدید، چسب برگردان‌ها و رنگ‌های جدیدی برای شخصی سازی ماشین‌ها اضافه خواهد شد.

crash team racing

در طی مسیر  زمین Spyro Circuit، بازیکنان از مناطق مختلفی که طراحی آن‌ها از بازی‌های Spyro الهام گرفته‌‌ است، عبور می‌کنند. این مرحله به سه پورتال تقسیم می‌شود که شامل یک قلعه‌ی یخی، اجتناب از گرداب‌های جادویی و پرش و زنده ماندن از یک حلقه‌ی بزرگ می‌شود. به نظر می‌آید این مرحله‌ی جدید، مهارت‌های بازیکن را به چالش می‌کشد و در عین حال بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled از زمان انتشارش تا به الان نظرات مثبت منتقدان را به خود جذب کرده است و زومجی در بررسی بازی Crash Team Racing Nitro Fueled به این بازی نمره ۸.۵ را داد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

Crash Team Racing Nitro-Fueled دقیقا همان چیزی بود که طرفداران سال‌ها انتظار آن را می‌کشیدند؛ یک بازسازی کاملا دقیق از مکانیزم و موسیقی‌ها تا جزئیات ریز گیم پلی مسابقه‌ای بازی. بخش شخصی‌سازی غنی درکنار حالت آنلاین درحالی‌که می‌تواند گیمر‌های قدیمی را با محتویات جدید آشنا کند در آن سو قصد دارد کاربران جدیدی را به این مجموعه دعوت کند تا یکی از بهترین بازی‌های مسابقه‌ای با ماشین‌های کارتینگ را به برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. ایرادات کوچکی همچون عدم تنظیمات جداگانه برای دوربین بازی را می‌توان در میان محتویات بی‌نقص این بازی نادیده گرفت؛ چرا که بعد از سال‌ها انتظار شاهد بازگشت باشکوه کرش ماشینی هستیم.

هم‌اکنون بازی Crash Team Racing Nitro Fueled روی پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده