نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹

بازی جدیدی از مجموعه Crash Bandicoot احتمالا در دست ساخت قرار دارد

اکتیویژن به مناسبت سال نو میلادی محصولاتی با حال و هوای Crash Bandicoot برای برخی از فعالان فضای مجازی ارسال کرده است که خبر از ساخت بازی جدید کرش بندیکوت می‌دهد.

با توجه به اخبار بازی، محصولاتی با موضوع Crash Bandicoot برای هفت اینفلوئنسر فضای مجازی ارسال شده است. اکتیویژن در طی اقدامی، محصولاتی از بازی کرش بندیکوت را با تم کریسمس برای تعدادی از فعالان فضای مجازی ارسال کرده است. طبق توییتی از طرف Canadian Guy Eh، یوتیوبر معروف، اکتیویژن این محصولات را غیر منتظره برای آن‌ها فرستاده و به نظر می‌رسد که این موضوع خارج از بحث تبلیغاتی بوده است. متن توییت Canadian Guy Eh از این قرار است:

هفت نفر از فعالان بزرگ فضای مجازی به‌صورت غیرمنتظره، محصولاتی از شخصیت کرش دریافت کرده‌اند که کلاه بابانوئل به سر دارد. باید منتظر اخبار جدیدی درباره بازی Crash Bandicoot بمانیم.

crash bandicoot

تصویری از اینفلوئنسرها به همراه محصولات طرح کریسمس Crash Bandicoot

سال گذشته نیز اکتیویژن کار مشابهی را انجام داده و شیرینی‌هایی را با تم کریسمس از بازی Crash برای Genelle Aimee ارسال کرده بود. او در توییت خود گفته بود:

اکتیویژن شیرینی‌های کریسمسی Crash Bandicoot برای من فرستاده است.

Crash Bandicoot

تصویری از شیرینی‌های طرح Crash Bandicoot

Canadian Guy Eh متن بالا را دوباره توییت کرد و در ادامه گفت: «این شیرینی‌ها سال گذشته در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) برای من هم فرستاده شد و امسال هم در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) این اتفاق افتاده است. این اتفاقات شباهت زیادی به هم دارند.» البته این صرفا می‌تواند روش هوشمندانه‌ای برای تبلیغ یک شخصیت و بازی‌های آن از طرف اکتیویژن برای زمان تعطیلات پایان سال باشد.

از طرفی این امکان نیز وجود دارد که اکتیویژن در حال آماده‌سازی مقدمات معرفی بازی در مراسم The Game Awards باشد. قبل از این موضوع نیز شایعاتی مبنی بر انتشار بازی جدیدی از سری Crash در سال ۲۰۲۰ منتشر شده بود. باتوجه به اتفاقات اخیر احتمال انتشار این بازی بیشتر خواهد شد. معمولاً هرساله در مراسم The Game Awards تریلرهایی از بازی‌های جدید سال آینده، به‌نمایش گذاشته می‌شوند.

دو بازی اخیر این مجموعه محبوب با نام‌های Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy و Crash Team Racing Nitro-Feuled، هردو توسط اکتیویژن منتشر شده‌اند. البته این دو بازی توسط استودیوهای متفاوتی توسعه یافته‌اند. بازی اول توسط استودیوی تویز فور باب (Toys for Bob) و دیگری توسط استودیوی بیناکس (Beenox) ساخته شده است.

بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled در اوایل سال جاری میلادی توانست دو هفته پشت سر هم مقام اول را در جدول بازی‌های پرفروش انگلستان به خود اختصاص دهد. بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy نیز در سال ۲۰۱۷ توانست در کل ۶ هفته در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان قرار بگیرد. در سال ۲۰۱۸ نیز با وجود این‌که در انحصار کنسول پلی‌استیشن 4 بود، توانست به مقام اول جداول فروش دست پیدا کند.

طبق نتایج گزارش‌های مالی سال ۲۰۱۸، اکتیویژن اعلام کرد که بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy از زمان انتشار خود در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروخته است. نتایج این گزارش‌ها از موفقیت عرضه‌ی بازی Spyro Reignited Trilogy نیز خبر می‌دهند.

باوجود آمار فروش فوق‌العاده بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy، دیروز اکتیویژن اعلام کرد که سال مالی بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند. البته از طرفی آن‌ها همچنین تأیید کردند که هشت درصد از کارکنان اکتیویژن-بلیزارد را اخراج کرده‌اند. این میزان با اخراج ۸۰۰ شغل در سراسر استودیو برابری می‌کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده