نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

ماهرشالا علی بازیگر و تهیه کننده فیلم Swan Song خواهد بود

ماهرشالا علی، بازیگر فیلم «کتاب سبز» برای بازیگری و تهیه‌کنندگی فیلم Swan Song شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس انتخاب شد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ماهرشالا علی، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم‌های Moonlight (مهتاب) و Green Book (کتاب سبز)، به‌عنوانِ بازیگر و تهیه‌کننده‌ی فیلم Swan Song (بانگ خداحافظی) شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس انتخاب شد که دو شرکت اپل و انانیمس کانتنت تولید آن را برعهده دارند. این فیلم درام در آینده‌ی نه‌پندان دور جریان دارد و نشان می‌دهد که یک فرد برای ساختن زندگی شادتر برای کسانی که دوست‌شان دارد، تا کجا می‌تواند پیش برود و تا چه اندازه حاضر به فداکاری است. بنجامین کلیری، کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Stutterer (لکنتی)، وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه و کارگردانی فیلم «بانگ خداحافظی» را برعهده دارد و انتظار می‌رود که تولید آن از بهار ۲۰۲۰ آغاز شود. فیلم Swan Song علاوه‌بر اکران در سینما، در شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس نیز به نمایش درمی‌آید. مت دنتلر، رئیس بخش توسعه‌ی فیلم‌های شرکت اپل درباره‌ی این فیلم اظهار داشت:

فیلمنامه‌ی بنجامین برای فیلم Swan Song فوراً نظر ما را به خودش جلب کرد. بی‌صبرانه منتظر پیوند «دیدگاه بنجامین» با «استعداد انکارناپذیر ماهرشالا علی در بازیگری» هستیم تا داستانی چندلایه را به مخاطبین سراسر جهان ارائه کنیم.

Mahershala Ali / ماهرشالا علی

بنجامین کلیری درباره‌ی فیلم Swan Song و همکاری با شرکت اپل برای تولید این اثر درام اظهار داشت:

من از مدت‌ها پیش مشغولِ توسعه‌ی فیلم «بانگ خداحافظی» بودم و زمانی‌که با شرکت اپل دور یک میز نشستم، فوراً متوجه شدم که آن‌ها کاملاً نگرش من را درک می‌کنند. وقتی ماهرشالا علی پذیرفت که به ما ملحق شود، فهمیدم که اثری واقعاً استثنایی خواهیم داشت. تولید این فیلم در کنار ماهرشالا و شرکت‌های انانیمس کانتنت و اپل چیزی شبیه به رویا است.

علاوه‌بر این، آدام شولمن و جیکوب پرلین از شرکت Anonymous Content درباره‌ی این فیلم اذعان داشتند:

بنجامین کلیری استعداد نادری است که ماهرانه احساسات انسانی را به روش‌های منحصربه‌فردی که قبلاً در فیلم‌های برجسته‌ی انانیمس کانتنت نظیرِ Eternal Sunshine of the Spotless Mind (درخشش ابدی یک ذهن پاک) و Being John Malkovich (جان مالکوویچ بودن) شاهد استفاده از آن‌ها بودیم، وارد دنیای سینما می‌کند. بسیار خوشحالیم که با ماهرشالا علی و بنجامین روی این پروژه‌ی تامل‌برانگیز کار می‌کنیم؛ پروژه‌ای که قطعاً سروصدای زیادی به پا خواهد کرد.

در کنار ماهرشالا علی، آدام شولمن، تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Defending Jacob (دفاع از جیکوب) و جیکوب پرلین، تهیه‌کننده‌ی مستند The Amazing Johnathan (جاناتان شگفت‌انگیز)، تهیه‌کنندگی فیلم Swan Song را برای شرکت Anonymous Content انجام می‌دهند. از پروژه‌های آتی ماهرشالا علی می‌توان به فیلم علمی-تخیلی Sovereign (پادشاه)، سریال انیمیشنی Invincible (شکست‌ناپذیر) و ریبوت فیلم Blade (تیغه) مارول اشاره کرد. فیلم «پادشاه» که کارگردانی آن برعهده‌ی مارک ماندن است و فیلمنامه‌ی آن را اسکات بک و برایان وودز، نویسندگان فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) به رشته‌ی تحریر درمی‌آورند، داستان مسافری بین کهکشانی را روایت می‌کند که توسط همکارانش در ایستگاه فضایی رها شده است. در آن سو، سریال «شکست‌ناپذیر» یک انیمیشن سریالی بزرگسالانه است و داستان مارک گریسون را روایت می‌کند که قدرت‌های پدرش را به ارث برده است و باید به‌عنوانِ یک نوجوان بی‌تجربه از پس مسئولیت‌هایش بر بیاید. فصل اول این سریال در ۸ قسمت یک ساعته تولید و منتشر می‌شود و سایمن راسیوپا و رابرت کرکمن به‌ترتیب شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن هستند. از فیلم «تیغه» نیز اطلاعات زیادی در دست نیست و تنها می‌دانیم که ماهرشالا علی نقش بلید را در این فیلم ایفا می‌کند و دیوید لیچ برای کارگردانی آن ابراز تمایل کرده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده