نویسنده: Mehdi Rh
// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Neonverse Invaders Shoot Em Up؛ یک حس قدیمی

بازی موبایل Neonverse Invaders Shoot 'Em Up: Galaxy Shooter می‌تواند با محیط و فضای خود به یک نوستالژی به یاد‌ماندنی از سری بازی‌های Galaxiga تبدیل شود. 

بازی اندروید و آیفون Neonverse Invaders Shoot 'Em Up یک بازی دوبعدی و شوتر است که سعی دارد با الهام از سری بازی‌های معروف Galaxiga و همچنین بازی‌های محبوب قدیمی در همین سبک، یک تجربه با کیفیت و در عین حال نوستالژیک را به گیمر ها تقدیم کند. استودیو Tamasenco که پیش از این بازی‌های زیادی را توسعه نداده است، این بار دست بر روی یک سری قدیمی و محبوب گذاشته و با الهام از آن سعی دارد تا توجه گیمر‌ها را به خود جلب کند. بازی  Neonverse Invaders Shoot 'Em Up با سبک آرکید و سرگرم کننده خود تجربه‌ای لذت‌بخش را به مخاطبین ارائه می‌دهد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

در Neonverse Invaders Shoot 'Em Up شاهد سیر داستانی خاصی نیستیم و فقط باید به پیشروی در مراحل آن بپردازید و با چالش‌هایی جدید آشنا شوید. پس از شروع، سیستم بازی سعی دارد شما را با محیط اصلی آشنا کند و بخش‌های مختلف آن را نشان دهد. بعد از این که با قسمت‌های مختلف آشنا شدید باید به پیشروی در مراحل بپردازید. اگر سری بازی‌های معروف Galaxy Shooter را تجربه کرده باشید، با دیدن محیط و فضای مرحله اول بازی، صحنه‌های Galaxy Shooter برایتان تداعی می‌شود و حس نوستالژیک خاصی به شما دست می‌دهد. همانند باقی بازی‌های Galaxy Shooter وظیفه شما از بین بردن موانع و دشمنانی است که بر سر راهتان قرار می‌گیرند و باید با نابودی آن‌ها، مراحل را پشت سر بگذارید.

همانند باقی بازی‌های Galaxy Shooter وظیفه شما از بین بردن موانع و دشمنانی است که بر سر راهتان قرار می‌گیرند و باید با نابودی آن‌ها، مراحل را پشت سر بگذارید.

مکانیزم و سیستم گیم‌پلی پیچیده نیست و به راحتی به آن عادت می‌کنید. تنها کنترلی که بر روی سفینه متحرک بازی دارید، جابجا کردن آن به سمت‌های مختلف است و باید با نگه داشتن انگشت خود بر روی صفحه آن را جابجا کنید. تا زمانی که انگشتتان را بر روی صفحه نگه داشته‌اید بازی ادامه پیدا می‌کند اما به محض این که انگشت خود را بردارید وارد محیط Pause می‌شوید. در واقع سیستم بازی سعی دارد با این کار از سختی مراحل بکاهد و به گیمر‌ها کمک کند. در هر مرحله تعدادی موانع و سفینه های دشمنان وجود دارد که باید تک تک آن‌ها را نابود کنید تا بتوانید به مرحله بعدی راه پیدا کنید. سرعت حرکت سفینه‌ها هم بسیار بالا است و برای نابودی آن‌ها باید دقت لازم را داشته باشید. هر یک از دشمنان ویژگی خاص خود را دارند و نحوه نابود‌کردنشان نیز با یکدیگر متفاوت است. همچنین بعضی از دشمنان بازی هم روش‌های خاصی برای نابودی سفینه شما دارند به طوری که رویارویی و نبرد با آن‌ها بسیار چالش بر‌انگیز و جذاب است. با نابودی هر یک از موانع، آثاری از آن‌ها به جا می‌ماند که می‌توانید با دست یافتن به این آثار، امتیازاتی را کسب کنید. امتیازاتی که از نابودی دشمنان کسب می‌کنید به پیشرفت در بازی و پیشروی مراحل کمک می‌کنند و هرچه بتوانید آثار بیشتری را بدست بیاورید، رد کردن مراحل آسان تر خواهد بود.

موسیقی بازی و افکت‌های صوتی آن همان حس و حال بازی‌های قدیمی را می‌دهد و ترکیب مناسب را با فضای مراحل ایجاد می‌کند.

مراحل بازی به طور خطی، در قسمتی جالب نمایش داده می‌شوند و در این قسمت تمام مراحلی که پشت سر گذاشتید و همچنین مراحلی که باید به آن ها دست پیدا کنید را مشاهده می‌کنید. سفینه جنگی که از ابتدا در اختیار دارید ویژگی‌های محدودی دارد و کنترل آن لذت زیادی را منتقل نمی‌کند. سازندگان برای حل این مشکل قسمت Upgrade را برای گیمر‌ها تعبیه کرده‌اند. در قسمت Upgrade می‌توانید قسمت های مختلف سفینه خود را مشاهده کنید و با امتیازاتی که از هر مرحله کسب کرده‌اید آن را ارتقا دهید. مثلا برای پیشرفت باید سرعت سفینه و یا همچنین میزان سلامتی آن را بهبود ببخشید. برای کسب امتیازات در بازی علاوه بر پیشروی مراحل، با مراجعه به فروشگاه بازی، بسته‌هایی قابل خرید هستند و قادر هستید که با آن‌ها به بهبود سفینه خود بپردازید. موسیقی بازی و افکت‌های صوتی آن همان حس و حال بازی‌های قدیمی را می‌دهد و ترکیب مناسب را با فضای مراحل ایجاد می‌کند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

 بازی Neonverse Invaders Shoot 'Em Up می‌تواند به یک تجربه سرگرم کننده تبدیل شود و در عین حال یک بازی با کیفیت را به مخاطبین تقدیم کند. اگر از طرفداران قدیمی سری Galaxy Shooter هستید و از بازی های شوتینگ دوبعدی لذت می‌برید، Neonverse Invaders Shoot 'Em Up گزینه مناسبی برای شما است. درکنار دانلود بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، برای مشاهده فهرستی بلند بالا از بهترین بازی‌ها، دیدن کنید.

دانلود بازی Neonverse Invaders Shoot 'Em Up


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده