نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۵

حجم بازی Assassin’s Creed Valhalla در فروشگاه ایکس باکس مشخص شد

در حالیکه حدود یک ماه به زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla باقی مانده، ساعاتی پیش فروشگاه ایکس باکس حجم این نسخه از مجموعه را ۵۰ گیگابایت اعلام کرد.

تا عرضه رسمی کنسول‌های نسل نهم زمان زیادی باقی نمانده است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که یوبیسافت چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که در حال ساخت و آماده کردن جدیدترین نسخه از سری محبوب Assassins Creed است. اثری که تحت عنوان Assassin’s Creed Valhalla قرار است این‌بار روایت‌گر دوران وایکینگ‌ها باشد و در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) به‌صورت رسمی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس روانه بازار شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش صفحه مربوط‌به Assassin’s Creed Valhalla در فروشگاه ایکس باکس حجم این نسخه از بازی را مشخص کرد. بر این اساس علاقه‌مندان برای تجربه این بازی باید فضایی حدود ۵۰ گیگابایت در کنسول خود در دسترس داشته باشند. در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به لینک بازی تمام اطلاعات را مطالعه کنید، اما هنوز مشخص نیست که این میزان حجم به تمام نسخه‌های سه کنسول ایکس باکس مربوط است یا خیر؛ اما مسئله تایید شده این است که ۵۰ گیگابایت حداقل فضای مورد نیاز برای تجربه بازی خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید بازی Assassin’s Creed Valhalla روی پلتفرم پلی استیشن 5 نیز با همین حجم منتشر می‌شود یا شاهد تفاوت آن خواهیم بود. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده