نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

کارگردان AC Valhalla: قابلیت انتخاب نسخه مرد و زن Eivor از ابتدا در بازی وجود داشته است

کارگردان روایت داستانی بازی Assassin’s Creed Valhalla در خصوص شایعاتی که درباره حذف یا به حداقل رساندن شخصیت‌ مؤنث در این بازی منتشر شده، واکنش نشان داده است.

اگر پیگیر اخبار مرتبط با آثار یوبیسافت (Ubisoft) بوده باشید، حتماً مطلع هستید که اتفاقات زیادی در خصوص گذشته و حال این شرکت در جریان است. اتهامات زیادی علیه توسعه‌دهندگان این شرکت مطرح شده و بسیاری از مقامات رده بالای شرکت کنار گذاشته شده‌اند. در رابطه با بازی‌های یوبیسافت نیز ادعاهای زیادی مبنی بر حذف یا به حداقل رساندن حضور پروتاگونیست‌های مؤنث در بازی‌های از قبیل Syndicate، Origins و Odyssey توسط مقامات این استودیو مطرح شده است.

حالا به نظر می‌رسد که زمزمه‌هایی مبنی بر تحقق این اهداف در خصوص جدیدترین بازی این مجموعه یعنی Assassin’s Creed Valhalla نیز وجود داشته اما کارگردان روایت داستانی این بازی به تکذیب این اخبار پرداخته است.

داربی مک‌دویت (Darby McDevitt) در حساب رسمی Assassin’s Creed Valhalla در Reddit با رد این ادعا که از ابتدا قرار بر این بوده تا ایور (Eivor) به‌عنوان یک کاراکتر زن در نظر گرفته شود، تأیید می‌کند که همواره تأکید بر این بوده که بازیکنان در هنگام انتخاب شخصیت اصلی داستان، از گزینه‌ی زن یا مرد بودن برخوردار باشند. ظاهراً در جریان داستان بازی وقایع و اتفاقات خاصی وجود دارند که این امر را کاملاً منطقی جلوه می‌دهند؛ هرچند مک‌دویت به دلیل فاش شدن جزئیات مهمی از داستان بازی، قصد پرداختن به اتفاقات داستان را ندارد.

شخصیت مؤنث ایور در بازی Assassin’s Creed Valhalla

این گزارش اولین‌بار توسط جیسون شریر (Jason Schreier) از نشریه بلومبرگ (Bloomberg) بازگو شده هرچند به‌طور دقیق مشخص نیست که اولین‌بار چه کسی این ادعا را در خصوص Valhalla مطرح کرده است. در هرصورت، کارگردان قسمت جدید اساسینز کرید تصمیم گرفته تا در رابطه با گمانه‌زنی‌های مطرح شده، به شفاف سازی بپردازد. مک‌دویت در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید:

«من فقط یک بار این موضوع خواهم پرداخت: چنین چیزی درباره Assassin’s Creed Valhalla به هیچ عنوان صحت ندارد. داستان ACV از همان ابتدا با درنظرگرفتن هردو کاراکتر اصلی مرد و زن آماده شده و اگر بازی را تجربه کنید، خواهید دید امکان ندارد که مثلاً شخصیت مذکر، بعداً به بازی اضافه شده یا هرچیزی که طی چند روز گذشته در خصوص بازی مطرح شده اتفاق افتاده باشد.»

شخصیت مذکر ایور در بازی Assassin’s Creed Valhalla

«بدیهی است که همه این موارد را می‌توان به اشاره به محتوای بازی اثبات کرد اما ارائه توضیحات بیشتر موجب اسپویل شدن بخش‌های کلیدی و مهمی از داستان بازی برای علاقه‌مندان می‌شود. فقط می‌توان به طرفداران اطمینان داد که یوبیسافت از همان ابتدا بنا را بر امکان انتخاب بین دو شخصیت قرار داده و ما هم تمام تلاش خود را کردیم که تمامی ملاحظات لازم را در این خصوص اعمال کنیم.»

شما می‌تواند شخصیت مؤنث Eivor را در آخرین تریلری که برای این بازی منتشر شده مشاهده کنید. درهرصورت چیزی که مسلم است، این است که با انتشار بازی Valhalla در ماه نوامبر، می‌توان در قالب هریک از کاراکترهای زن یا مرد بازی، به تجربه جدیدترین قسمت از این سری محبوب پرداخت.

شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل، مصاحبه کامل داربی مک دیویت را درمورد سیستم مبارزات و مأموریت‌های جانبی جدیدترین نسخه سری اسسینز کرید مطالعه کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده