// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Assassin’s Creed Valhalla دارای ۲۵ نوع دشمن مختلف است

دربی مک‌دویت در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده ۲۵ نوع دشمن برای بازی Assassin's Creed Valhalla طراحی شده است.

در جریان نمایش گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Valhalla که مدتی پیش منتشر شد، شاهد ۳۰ دقیقه از نبردها، باس فایت‌ها، و گشت‌وگذار در جهان بازی بودیم. دراین‌میان موردی که شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر اسسینز کرید والهالا، روی آن تمرکز کرده بود، به‌نمایش گذاشتن گونه‌های مختلف دشمنان شما در بازی بود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، دربی مک‌دویت، کارگردان روایت داستان Assassin's Creed Valhalla، در مصاحبه اخیر خود با سایت Gamingbolt در مورد طراحی دشمنان و تنوع آن‌ها در بازی صحبت کرده است. از نظر سیستم مبارزات، تیم سازنده تمام تلاش خود را انجام داده تا حس‌وحال وایکینگ‌ها را در حین انجام نبردها به‌خوبی القا کرده تا کاربر تجربه‌ی قابل قبولی را کسب کند. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت «وایکینگ‌ها مبارزان خشنی هستند، اما در عین حال جنگجویانی زیرک با شیوه‌های مبارزه‌ای متفاوتی قلمداد می‌شوند. ازاین‌رو در بازی سلاح‌های متنوعی قرار گرفته تا بازیکن بتواند شیوه‌ی مبارزه‌ای خود را به‌وجود بیاورد.»

در ادامه مشخص شده که ۲۵ نوع دشمن مختلف در بازی Assassin's Creed Valhalla وجود خواهد داشت. هرکدام از این نوع‌ دشمنان، شیوه مبارزه‌ای، نقاط ضعف و قوت‌ و قدرت متفاوتی نسبت‌به یکدیگر دارند. بعضی از دشمنان از اشیاء محیطی برای آسیب‌رساندن به شما استفاده می‌کنند. این در حالی است که بعضی دیگر، شیوه‌ی مبارزه‌ای ایور، قهرمان داستان، را شناسایی و ضد آن عمل می‌کنند. دراین‌میان دربی مک‌دویت به مورد جالبی اشاره کرده است.

«دشمنان شخصیت خود را در طول مبارزات نشان می‌دهند. بعضی از دشمنان از ایور می‌ترسند و سعی می‌کنند با روش‌های مختلف جلوی شخصیت بازی را بگیرند. دراین‌میان بعضی از دشمنان هم اراده قوی‌ای دارند و از راه‌های مختلف استفاده می‌کنند که به ایور آسیب وارد کنند؛ حتی اگر این روش به آسیب دیدن خودشان ختم شود.»

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که دشمنان در بازی Assassin's Creed Valhalla به چه شکل کاربران را به‌چالش می‌کشند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بای Assassin's Creed Valhalla در تاریخ ۲۷ آبان ماه (۱۷ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده