// سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۹

مدیرعامل پلی استیشن انتظار فروش بیشتر PS5 نسبت به PS4 در سال اول عرضه را دارد

در راستای تولید ۱۵ میلیون دستگاه از پلی استیشن 5 در اولین سال مالی عرضه، جیم رایان پیش‌بینی کرده که فروش این کنسول در این بازه بیشتر از PS4 خواهد بود.

بااینکه سونی معتقد است که پلی استیشن 3 از نظر فروش موفق بوده است، اما عرضه پلی استیشن 4 و فروش آن را می‌توان یک احیای کامل برای سونی دانست؛ کنسولی که فروش آن از ۱۰۰ میلیون دستگاه عبور کرده است و همچنان در حال فروش است. این موفقیت، سونی و پلی استیشن را در موقعیت خوبی برای پلی استیشن 5 قرار داده است. 

در همین راستا جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، براین باور است که PS5 فروش بسیار قدرتمند و خوبی را تجربه خواهد کرد. به‌عبارتی، جیم رایان در مصاحبه اخیر خود با Naver در مورد فروش کنسول نسل نهمی خود در اولین سال مالی صحبت کرده است. جیم رایان معتقد است که پلی استیشن 5 نسبت به پلی استیشن 4 در اولین سال مالی عرضه خود فروش بیشتری را تجربه می‌کند. درگذشته اخباری منتشر شد حول اینکه سونی تولید PS5 را کاهش خواهد داد، اما در ادامه سونی این خبر را تکذیب کرد.

ازاین‌رو باتوجه به‌گفته آن‌ها، در اولین سال مالی عرضه پلی استیشن 5 (تا پایان مارس ۲۰۲۱) باید انتظار تولید ۱۵ میلیون دستگاه داشته باشیم. بااین‌حال، فروش کنسول چیزی است که باید منتظر آن بمانیم، اما موقعیت خوب پلی استیشن 5 از نظر فروش به‌لطف پلی استیشن 4 موردی است که نمی‌توان آن را انکار کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده