نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

حضور «پرولر» به عنوان دشمن در بازی Spider-Man: Miles Morales تایید شد

به‌تازگی چند کاور متفاوت برای کمیک‌های اسپایدرمن منتشر شده‌اند که در یکی از آنها، ظاهر جدید شخصیت «پرولر» در بازی Spider-Man: Miles Morales نشان داده شده است.

Spider-Man: Miles Morales یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که همزمان با کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شوند. به همین مناسبت، کمپانی مارول کامیکس، اقدام به انتشار چند کاور متفاوت برای شماره‌های مختلف از کمیک‌های اسپایدرمن که در ماه‌های نوامبر و دسامبر منتشر می‌شوند، کرده است. این کاورها مربوط به دو کمیک The Amazing Spider-Man و Miles Morales: Spider-Man هستند و روی همه آنها، نام بازی Spider-Man: Miles Morales نیز ذکر شده است. حالا استودیوی اینسامنیاک گیمز، سازنده Spider-Man: Miles Morales اعلام کرده که شخصیت شرور پرولر در این بازی حضور دارد و ظاهر او، دقیقا شبیه چیزی است که در یکی از کاورهای منتشر شده برای کمیک The Amazing Spider-Man می‌بینیم.

تصویر کاور مذکور در توییتر رسمی کمپانی مارول منتشر شد و در آن می‌توان پرولر را در کنار اسپایدرمن مشاهده کنیم. در این توییت نوشته شده: «حس‌های عنکبوتی شما خیلی دقیق هستند! اینجا می‌توانید ظاهر شخصیت پرولر در بازی Spider-Man: Miles Morales که به‌وسیله برایان هورتون، کارگردانی هنری بازی، به‌عنوان کاور برای شماره ۵۵ از کمیک The Amazing Spider-Man طراحی شده است را برای اولین بار مشاهده کنید.» همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، اسپایدرمن در نمای نزدیک‌تر حضور دارد و حس‌های عنکبوتی او نیز فعال شده‌اند. در پشت سر او، پرولر با همان لباس‌های بنفش و سبز همیشگی‌اش دیده می‌شود و ظاهرا برای حمله به اسپایدرمن خیز برداشته است. افرادی که کمیک‌های اسپایدرمن را دنبال می‌کنند و از قبل با پرولر آشنایی دارند، حتما متوجه تغییرات ظاهری این شخصیت شده‌اند. نوع رنگ‌بندی لباس و همچنین طراحی آن تا حدودی با گذشته و آنچه در کمیک‌ها وجود داشت متفاوت است.

پرولر در بازی Spider-Man: Miles Morales

پرولر با نام واقعی «آرون دیویس» در واقع عموی مایلز مورالز است که شخصیت‌ او حتی در کمیک‌ها نیز تا مدتی مخفی مانده بود. طرفداران اسپایدرمن در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (سال ۲۰۱۸) نیز پرولر را دیده بودند. اصلا با همین انیمیشن بود که شخصیت مایلز مورالز به آنهایی که اهل خواندن کمیک نیستند، معرفی شد. حضور پرولر در این انیمیشن صحنه‌هایی احساسی را نیز رقم زده بود.

از وقتی که بازی Spider-Man: Miles Morales معرفی و مایلز مورالز به عنوان شخصیت اصلی آن تعیین شد، طرفداران این مجموعه حدس می‌زدند که پرولر نیز به عنوان یکی از دشمنان در این بازی حضور داشته باشد. به‌نظر می‌رسد که پرولر یکی از شخصیت‌های کلیدی داستان باشد، اما او تنها دشمن مایلز در این بازی نخواهد بود. در تریلری که از بازی نمایش داده شد، تمرکز اصلی روی شخصیت «تینکرر» (The Tinkerer) بود که او هم با ظاهری جدید و متفاوت در Spider-Man: Miles Morales حضور دارد.

با اینکه زمان زیادی تا عرضه بازی Spider-Man: Miles Morales روی کنسول پلی استیشن 5 باقی نمانده، اما استودیوی اینسامنیاک گیمز اطلاعات کمی را درباره این بازی ارائه کرده است. به هر حال باید تا تاریخ ۲۲ آبان (۱۲ نوامبر) منتظر بمانیم تا بتوانیم داستان مایلز مورالز در شهر نیویورک را روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دنبال کنیم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده