نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۹

روی جعبه پلی استیشن 5 نحوه انتقال داده‌ها از PS4 آموزش داده شده است

براساس اطلاعاتی که توسط یکی از دریافت کنندگان کنسول PS5 منتشر شده، سونی روی جعبه این دستگاه نحوه انتقال اطلاعات از PS4 به پلی استیشن 5 را تشریح کرده است.

سونی اخیراً اقدام به ارسال کنسول پلی استیشن 5 به تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرهای فضای مجازی کرده تا قبل از رسیدن به تاریخ عرضه این دستگاه، به پوشش خبری و بررسی نهایی خصوصیات آن بپردازند. سامیت سارکر از وبسایت Polygon نیز یکی از افراد بوده که این کنسول را جلوتر از موعد مقرر دریافت کرده و به‌تازگی جزئیات جالبی را در ارتباط با آن در اکانت توییتر خود منتشر کرده است.

وی با نمایش تصاویری از جعبه کنسول PS5 اعلام کرده که در قسمت پایینی جعبه این دستگاه توضیحاتی در خصوص چگونگی انتقال دیتا از حافظه کنسول PS4 به پلی استیشن جدید ارائه شده است. شما می‌توانید هردو کنسول را به یک شبکه متصل کرده یا آن‌ها را ازطریق یک درایو حافظه جانبی به هم وصل کنید. حتی می‌توان به‌سادگی و با استفاده از اکانت PSN مورد استفاده خود در کنسول پلی استیشن 4 در پلی استیشن 5 نیز وارد (Log In) شوید.

سونی قبلاً اعلام کرده که در تلاش است تا این بار امکان انتقال حافظه از پلی استیشن 4 به 5 را به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن فراهم کند. چیزی که از رویکرد آن‌ها در خصوص قابلیت Backward Compatibility برای پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل نیز مشخص است. بنابراین اضافه شدن این دستورالعمل روی جعبه کنسول PS5 چندان غیرمنتظره به نظر نمی‌رسد.

جعبه نسخه های مختلف کنسول پلی استیشن 5

اخیراً یک وبسایت فروش غیررسمی به نام PlateStation 5 اقدام به فروش قاب‌های مختلفی از بدنه کنسول PS5 با رنگ‌ها و طرح‌های قرمز گیلاسی، کروم‌‌رنگ (متالیک)، آبی نیلی، استتار جنگلی و نسخه‌ای محدود از مدل مشکی مات V1 کرده بود. هرکدام از این صفحه‌ها ۳۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. همان‌طور که سونی در ویدیو‌ی باز کردن قطعات کنسول پلی استیشن 5 به همه نشان داد، قاب‌های اطراف بدنه‌ی اصلی کنسول قابل جدا شدن و تعویض هستند. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، در اینباره بیشتر بخوانید.

در سایر اخبار مرتبط با کنسول جدید سونی، خبر دسترسی کاربران به تمامی سرویس‌های آنلاین دیزنی پلاس، اپل تی‌وی‌ پلاس، نتفلیکس، اسپاتیفای، توییچ و یوتیوب در زمان عرضه پلی استیشن 5 و اضافه شدن آمازون پرایم، MyCanal، هولو و Peacock در آینده نزدیک را داشتیم.

با رسیدن کنسول‌های پلی استیشن 5 به‌دست فعالان حوزه رسانه، امید آن می‌رود که هرچه زودتر شاهد انتشار جزئیات و ویدیوهای نگاه نزدیک به پلتفرم نسل نهمی سونی باشیم. لذا در روزهای آینده با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده