// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

شرکتی غیر رسمی‌ مشغول فروش قاب های کناری پلی استیشن 5 است

شرکتی شخصی قبل از سونی دست‌به‌کار شده‌اند و قاب‌های بدنه‌ی پلی استیشن 5 را با رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید کرده‌اند و برای فروش در وب‌سایت خود قرار داده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت‌های دیگر از همین حالا مشغول تولید و فروش قاب‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع برای قسمت‌های سفیدرنگ و صفحه‌مانند بدنه‌ی کنسول پلی استیشن 5 هستند. همان‌طور که شاید همه بدانیم، این قاب‌ها، قابل جداسازی از بدنه اصلی کنسول هستند. حالا به‌نظر می‌رسد قبل از اینکه سونی به‌صورت رسمی برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی مدل‌های غیرسفید و متنوع از این صفحه‌ها را اعلام کند، شرکت‌های شخص‌ثالث زودتر از آن‌ها دست‌به‌کار شده و چند مدل از این قاب‌ها را برای پیش‌خرید طرفداران مشتاق آماده کرده‌اند. همچنین می‌شود زمان ارسال آن‌ را برای قبل از تاریخ عرضه‌ی کنسول یا در همان روز ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ تعیین کرد.

 سایت PlateStation 5 که هیچ ارتباطی به برند سونی، کنسول‌های پلی استیشن یا پلی استیشن 5 ندارد، پنج صفحه جدید را برای برای سفارش دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5 دیسک‌خور و دیجیتالی تدارک دیده‌ است. نام رنگ‌ها و طرح‌های این قاب‌ها عبارت‌اند از قرمز گیلاسی، کروم‌‌رنگ (متالیک)، آبی نیلی، استتار جنگلی و نسخه‌ای محدود از مدل مشکی مات V1.

پوشش‌های بدنه‌ی پلی استیشن 5 در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع

هرکدام از این صفحه‌ها ۳۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. اعضای تیم PlateStation 5 می‌گویند که این وب‌سایت «فقط به‌خاطر تمایل شدید به تولید یک مدل سفارشی مشکی مات برای صفحه‌های کناری پلی استیشن 5 متولد شد و دلیل‌اش هم این است که ما معتقدیم جامعه‌ی کاربران و طرفداران کنسول نسل بعدی سونی کاملا مستحق داشتن چنین‌چیزی هستند.» آن‌ها همچنین اعلام کرده‌اند که در مسیر تولید این قطعات با حمایت طرفداران پلی استیشن 5 و شرکای تولید‌کننده‌ی خود تشویق شدند تا مدل‌های متنوع دیگری غیر از مشکی مات نیز تولید کنند.

همان‌طور که سونی در ویدیو‌ی باز کردن قطعات کنسول پلی استیشن 5 به همه نشان داد، قاب‌های اطراف بدنه‌ی اصلی کنسول قابل جدا شدن و تعویض هستند. حالا بسیاری از طرفداران به‌خاطر این ویژگی در بدنه‌ی PS5، هنوز نمی‌دانند که آیا سونی هم قاب‌های متنوع رسمی خود را معرفی خواهد کرد و اگر پاسخ مثبت باشد، چه‌زمانی این کار را خواهد کرد؟ چراکه به‌نظر می‌رسد که اگر سونی بخواهد درآینده نسخه‌های محدود یا اصطلاحا لیمیتد ادیشن را از کنسول نسل بعدی خود روانه‌ی بازار کند، داشتن قاب‌های متمایز و جذاب قطعا یکی از گزینه‌های طراحی این مدل‌ها خواهد بود.

کنسول پلی استیشن 5 در تاریخ ۲۲ آبان عرضه خواهد شد و کاربران می‌توانند در همان روز اول بازی‌های Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ،Demon’s Souls ،Assassin’s Creed Valhalla و بازی‌های دیگری را روی کنسول خود تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی این قاب‌های متفاوت چیست؟ آیا تمایل به خرید آن‌ها دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده