نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۳

Halo: The Master Chief Collection روی کنسول‌های نسل نهم با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

حساب رسمی توییتر ایکس باکس به‌تازگی اعلام کرد کامل‌ترین نسخه بازی Halo یعنی Halo: The Master Chief Collection روی ایکس باکس سری ایکس و سری اس با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

اگر از طرفداران بازی‌های شوتر مخصوصا محصول محبوب و انحصاری مایکروسافت یعنی مجموعه Halo باشید، احتمالا اطلاع دارید که استودیوی 343 اینداستریز (343 Industries) با کمک ردموندی‌ها سال ۲۰۱۴ نسخه کاملی از این سری تحت عنوان Halo: The Master Chief Collection را برای کنسول ایکس باکس وان و با تأخیر برای پلتفرم پی سی منتشر کرد. 

از آنجایی که زمان انتشار نسخه جدید این مجموعه یعنی Halo Infinite به‌تعویق افتاده، مایکروسافت به‌نظر می‌رسد قرار است با عرضه Halo: The Master Chief Collection به‌همراه بهبودهای گرافیکی، تب‌وتاب طرفداران این مجموعه قدیمی و جذاب خود را همچنان حفظ کند؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر ایکس باکس اعلام کرد که بازی The Master Chief Collection روی هر دو کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با نرخ ۱۲۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود. خوشبختانه این مسئله هم برای حالت تک‌نفره و داستانی و هم حالت آنلاین و چندنفره بازی کاملا صدق می‌کند.

چندی پیش حتی مشخص شد که نسخه نسل آینده این بازی علاوه‌بر پشتیبانی از حالت Split-Screen، رزولوشن آن نیز تا 4K افزایش پیدا می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده، مشترکین گیم پس که نسخه نسل هشتمی بازی The Master Chief Collection را خریداری نکرده‌ بودند هم در نسل بعد می‌توانند از تمام این ویژگی‌ها بهره‌مند شوند.

از آنجایی که مایکروسافت سخت در تلاش است که گنجینه بازی‌های خود را برای نسل بعد بهبود بخشد و برای آثاری چون Gears 5 و Ori and the Will of the Wisps بهبودهای گرافیکی مشابه‌ای رخ داده بود، بسیاری پیش‌بینی این خبر را برای سری Halo و بازی Halo: The Master Chief Collection می‌دادند.

برای افرادی که بازی The Master Chief Collection را تجربه نکرده‌اند، این نسخه شامل Halo: Combat Evolved Anniversary، نسخه سوم و چهارم هیلو و همچنین بازی Halo 2: Anniversary است.

حال اگر شما هم از طرفداران مجموعه Halo هستید، لطفا نظرات خود در این مورد را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده