نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

پس از Halo Infinite برای مدت زمان طولانی خبری از نسخه جدیدی از این مجموعه نخواهد بود

کریس لی، مدیر 343 اینداستریز، در مصاحبه خود از پشتیانی طولانی مدت از بازی Halo Infinite صحبت و اعلام کرد برای حدود ۱۰ سال آینده نباید منتظر نسخه جدیدی از این مجموعه بود.

سال ۲۰۰۱ برای اولین‌بار استودیوی 343 اینداستریز یک بازی شوتر اول شخص به‌صورت انحصاری برای پلتفرم‌های مایکروسافت روانه بازار کرد. سری Halo را به‌جرات می‌توان یکی از پرطرفدارترین آثار مایکروسافت دانست که طی نوزده سال نسخه‌های زیادی از آن منتشر شده‌ است.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که تیم سازنده مجموعه Halo سخت مشغول کار روی تولید و عرضه جدیدترین نسخه از این سری تحت عنوان Halo Infinite است. اثری که سه شب پیش هم در رویداد معرفی بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس حضور داشت و با نمایش خود نظرات ضدو‌نقیض زیادی را از خود به‌جا گذاشت.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، کریس لی، مدیر 343 اینداستریز، به‌تازگی در مصاحبه خود به‌صراحت اعلام کرد پس از Halo Infinte برای مدت زمان طولانی خبری از نسخه‌های جدید مجموعه هیلو نخواهد بود. لی دلیل این سیاست تازه استودیو را تمرکز روی پشتیبانی و ارایه یک تجربه کامل از بازی اعلام کرد.

«بازی Halo Infinite برای ما شروعی برای آینده است. بیش از اینکه به‌دنبال عرضه نسخه‌ها و شماره‌های گوناگون مثل گذشته باشیم، خواهان پیشرفت و توسعه این نسخه از بازی در طول زمان هستیم. هدف ما ساخت بازی Halo Infinite برای ۱۰ سال آینده سری هیلو است.»

باتوجه به حدس‌وگمان‌های زده شده به‌نظر نمی‌رسد این نسخه از مجموعه یک بازی سرویس‌محور باشد، بلکه احتمالا باید انتظار انتشار بخش‌های داستانی بیشتر و همین‌طور بهبود مسائل فنی آن در طول زمان باشیم. به‌عنوان مثال پشتیبانی بازی از قابلیت ری تریسینگ قرار است مدتی پس از عرضه بازی در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین برخلاف شایعات منتشر شده، بخش چندنفره بازی Halo Infinite قرار نیست با تاخیر منتشر شود.

اگر شما هم از طرفداران سری هیلو هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی Halo Infinite را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده