نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

بازی Halo Infinite حتما برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود

پس از انتشار شایعه‌هایی مبنی بر عدم انتشار Halo Infinite روی ایکس‌باکس وان، این خبر رسما تکذیب شد. 

چند روز پیش شایعه‌های منتشر شد مبنی بر اینکه پس از تاخیر خوردن بازی Halo Infinite، استودیو ۳۴۳ اینداستریز تصمیم دارد تا قید انتشار آن روی ایکس‌باکس وان را بزند و صرفا روی نسخه‌ای مخصوص نسل بعد تمرکز کند. با این حال به‌نظر می‌رسد که این شایعه واقعی نیست و اتفاق نخواهد افتاد. 

اخیرا یکی از بازیکنان حرفه‌ای هیلو به اسم Snip3down، توییتی منتشر کرد و گفت که اخیرا شایعه‌های زیادی مبنی بر تاخیر خوردن بازی تا سال ۲۰۲۲ به‌گوش می‌رسند و به‌نوعی خواستار جواب از سازندگان در این مورد شد. در جواب این توییت، جان جانسزیک، مدیر جامعه کاربران در استودیو ۳۴۳ اینداستریز، اعلام کرد که این استودیو هیچ برنامه‌ای برای تغییر دادن تاریخ انتشار فعلی بازی در سال ۲۰۲۱ ندارد و همچنین قرار نیست پلتفرم‌های مقصد بازی هم دست‌خوش تغییر شوند. وی همچنین اعلام کرد که هدف سازندگان، ارائه بهترین تجربه ممکن از بازی روی تمامی پلتفرم‌ها است. 

با توجه به این جواب، می‌توان گفت که کاربران ایکس‌باکس وان نباید نگران منتشر نشدن بازی روی کنسول خودشان باشند و هیلو اینفینیت، کماکان طبق برنامه‌ریزی قبلی، قرار است روی ایکس‌باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر شود. 

نظر خود را در مورد این خبر با زومجی به‌اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده