نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

فصل نهم بازی PUBG به همراه نقشه جدید Paramo در دسترس قرار گرفت

فصل نهم بازی محبوب پابجی (PUBG) در حالی برای کامپیوترهای شخصی ارائه شده است که یک نقشه جدید به نام Paramo را به همراه یک آتشفشان فعال به بازی اضافه می‌‌کند.

شرکت PUBG Corporation سازنده بازی بتل رویال پابجی، اعلام کرد که فصل نهم این بازی امروز در دسترس گیمرهای PC قرار گرفته و در تاریخ ۸ آبان‌ماه (۲۹ اکتبر) برای بازیکن‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و استیدیا هم ارائه می‌شود. فصل نهم درواقع یک آپدیت بزرگ به‌حساب می‌آید که مهم‌ترین بخش آن، اضافه شدن یک نقشه کاملا جدید به بازی است. البته تغییرات کوچک و بزرگ دیگری مثل پوسته‌های جدید و روش‌های مختلف برای به‌دست آوردن تجهیزات بازی نیز بخشی از فصل نهم PUBG هستند. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌به فصل ۹ پابجی را مشاهده کنید؛ سپس درباره تغییرات این فصل بیشتر توضیح می‌دهیم.

دانلود ویدیو از آپارات

اما نقشه جدید بازی Paramo نام دارد که در ارتفاعات آمریکای جنوبی واقع شده و ابرها آن را احاطه کرده‌اند. Paramo یک نقشه ۳ در ۳ است که محیط‌های آن پیوسته در حال تغییر هستند. در بین مسابقات، نقاط مهم نقشه جابه‌جا می‌شوند؛ درضمن به خاطر آتشفشانی که در این نقشه وجود دارد، محیط‌های مختلف آن پوشیده از مواد مذاب هستند که نباید روی آن‌ها قدم بگذارید. این مواد مذاب نیز جابه‌جا می‌شوند و کار را برای بازیکن‌ها سخت‌تر می‌کنند. درضمن اگر خارج از ناحیه آبی قرار بگیرید، آسیب بیشتری را دربرابر دشمنان متحمل می‌شوید. به‌طور کلی، نقشه جدید پابجی چالش زیادی را برای بازیکن‌ها ایجاد می‌کند و به‌نوعی حالت بقا دارد، اما بازیکن‌ها حرفه‌ای می‌توانند از همین ویژگی‌ها برای دستیابی به برتری در مقابل سایر بازیکن‌ها استفاده کنند.

فصل 9 بازی پابجی

در مقابل چالش‌های نقشه جدید، PUBG Corporation امکاناتی را نیز برای بازیکن‌ها در نظر گرفته تا درجه سختی بازی بیش از حد افرایش پیدا نکند. برای مثال بسته‌های سلامتی Critical Response Kit که تصویر آن‌ها را در بالا مشاهده می‌کنید، می‌توانند اعضای آسیب دیده تیم را به‌سرعت بهبود ببخشند. به خاطر ارتفاع زیاد Paramo، بازیکن‌ها به‌وسیله هلیکوپتر وارد نقشه می‌شوند. امکان لوت کردن بسته‌هایی که این هلیکوپترها پرتاب می‌کنند نیز از همان ابتدای هر مسابقه وجود دارد.

محتواهای فصل نهم PUBG، قبل از اینکه به‌صورت رسمی ارائه شوند، روی سرورهای تست در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفته بودند. بازیکن‌های PC از روز ۲۳ مهرماه و بازیکن‌های کنسولی از ۲۸ مهرماه به این محتواها به شکل آزمایشی دسترسی داشتند. از دیگر موارد جدید که در این فصل به بازی اضافه شده‌اند می‌توان به سیستم رتبه‌دهی کاملا جدید و همچنین حالت Highlands اشاره کرد که با انجام مأموریت‌های آن می‌توانید پاداش‌های اختصاصی مرتبط با Paramo را دریافت کنید. برخلاف آنچه در فصل‌های قبلی دیده بودیم، Highlands به مدت دو ماه و تا سطح ۵۰ ادامه خواهد داشت. همه محتواها و تغییرات جدید فصل نهم، با جزییات کامل در وبسایت رسمی پابجی ذکر شده‌اند.

بازی PUBG در حال حاضر برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوشی‌های موبایل در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده