// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۷

آگهی استخدام جدید استودیوی ساکرپانچ ممکن است به دنباله‌ی Ghost of Tsushima اشاره داشته باشد

استودیوی Sucker Punch، سازنده‌ی Ghost of Tsushima به‌تازگی اعلام کرده که به‌دنبال جذب یک نویسنده‌ی داستانی است که به نویسندگی درباره‎‌ی ژاپن فئودال علاقه داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Sucker Punch برای سمت «نویسنده‌ی داستانی» نیرو استخدام می‌کند که ممکن است برای دنباله‌ی بازی Ghost of Tsushima یا محتوای جدیدی برای بازی اصلی باشد. در فهرست پیش‌نیاز‌های خاص سمت نویسنده‌ی داستانی آمده است که شخص باید «تمایل به نوشتن داستانی داشته باشد که وقایع‌اش در دوران ژاپن فئودال می‌گذرد.» با درنظر گرفتن این اینکه که وقایع بازی گوست آو سوشیما در این بازه‌ی تاریخی اتفاق می‌افتند (به‌طور دقیق در سال ۱۲۷۴ میلادی)، به‌نظر می‌رسد که استودیوی ساکرپانچ فعلا دوست دارد در جهان جدیدترین بازی انحصاری پلی استیشن خود باقی بماند و احتمالا محتوای بیشتری از آن تولید کند.

همچنین باید این نکته را درنظر داشت که هر محتوای جدیدی که بخواهد در دنیای سامورایی‌محور استودیوی ساکرپانچ عرضه شود، ممکن است نه یک دنباله‌ی سنتی و  کامل از بازی، بلکه یک بسته‌ی الحاقی یا محتوای داستانی جدید برای بخش چند‌نفره‌ی Legends بازی Ghost of Tsushima باشد. حتی ممکن است یک بسته‌ی الحاقی جداگانه برای بازی اصلی باشد، مانند نقشی که Uncharted: Lost Legacy برای برای آنچارتد 4 یا Spider-Man: Miles Morales برای بازی اسپایدر‌من سال ۲۰۱۸ استودیوی اینسومنیاک گیمز داشت.

درهرصورت، این محتوای جدید هرچه که باشد، احتمالا برای کسانی که از بازی اصلی Ghost of Tsushima لذت برده‌اند باید بسیار جذاب باشد. به‌نظر می‌رسد که تعداد افرادی که مشتاق عرضه‌ی محتوای جدید برای بازی هستند خیلی هم کم نباشد، چراکه چندوقت پیش اعلام شد که بازی Ghost of Tsushima رکورد پرسرعت‌ترین فروش یک بازی فرست‌پارتی و غیردنباله‌ای را روی کنسول پلی استیشن 4 شکسته است.

Ghost of Tsushima: Legends

تا زمانی‌که از این دنباله‌ی احتمالی یا محتوای جدید خبر دیگری منتشر شود، طرفداران می‌توانند از بخش چندنفره‌ی جدید و رایگان Ghost of Tsushima: Legends لذت ببرند که دارای حالت همکاری دونفره و چهارنفره است. همچنین اخیرا در خبر دیگری اعلام شد که بازی Ghost of Tsushima قرار است با نرخ ۶۰ فریم برا ثانیه روی کنسول نسل بعدی پلی استیشن 5 اجرا شود.

زومجی به بازی Ghost of Tsushima نمره‌ی بسیار عالی ۹ را داده است. در نقد بازی به‌قلم علی گودرزی می‌خوانید که: «گوست او سوشیما نه‌تنها رویای دیرینه‌ی سامورایی شدن در جهان بازی‌ها را برآورده می‌کند، بلکه به یکی از برترین آثار جهان‌باز نسل هشتم نیز تبدیل می‌شود. ساخته‌ی جدید استودیوی ساکرپانچ با روایت یک داستان حماسی و شورانگیز و طراحی یک دنیای فوق‌العاده پویا که در آن، فعالیت‌هایی پرتعداد، عمیق و متنوع جاخوش کرده‌اند، بازیکنان را در خودش حل می‌کند. حالا کنار این موارد، یک سیستم مبارزه‌ی به‌شدت چالشی و تکنیکی را با جلوه‌های دیداری و شنیداری سحرآمیز ترکیب کنید تا بدانید که دست‌پخت جدید ساکرپانچ، چقدر باکفیت و عالی از آب درآمده است. بازی بدون ایراد هم نیست و برخی از انیمیشن‌های دشمنان، یک سری باگ و افت‌ فریم‌های نه چندان پرتعداد، کنار هوش مصنوعی سطحی دشمنان در حالت مخفی‌کاری، گریبانش را می‌گیرند. ایرادهایی که در طول ۶۰ ساعت تجربه‌ی اثر، تجربه‌ی کلی اثر را هرگز تحت تاثیر قرار نمی‌دهند. اگر به بازی‌های جهان‌باز علاقه‌دارید، اهل تجربه‌ی بازی‌های اکشن/ماجرایی هستید یا ژاپن کلاسیک را دوست دارید، ۶۰ ساعت از عمر خود را برای زندگی در جزیره‌ی سوشیما و لت‌وپار کردن سربازان مغول، کنار بگذارید!»  

آیا شما کاربران زومجی برای تجربه محتوای جدیدی از بازی Ghost of Tsushima مشتاق هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده