نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

نیم نگاه زومجی: یک ساعت اول بازی Ghost of Tsushima

در این قسمت از نیم‌نگاه زومجی، به سراغ یک ساعت اول بازی Ghost of Tsushimat، جدیدترین بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 محصول استودیو ساکر پانچ رفته‌ایم.

با اینکه در حال سپری کردن ماه‌های پایانی نسل هشتم کنسول‌های ویدیویی هستیم، اما سونی کماکان به عرضه و انتشار بازی‌های انحصاری برای پلی‌استیشن 4 ادامه می‌دهد. پس از عرضه موفقیت‌آمیز بازی The Last of Us Part II، این‌بار و در کمتر از یک ماه، انحصاری دیگر کنسول سونی با نام شبح سوشیما برای طرفداران عرضه شد. بازی Ghost of Tsushima، محصول استودیو خوشنام ساکر پانج است و این‌بار گیمرها را در نقش یک سامورایی قرار می‌دهد.

دقیقا یک روز پس از عرضه بازی، ما در زومجی نیز طی یک رویداد پخش زنده، یک ساعت اول بازی Ghost of Tsushima را با شما به اشتراک گذاشتیم. ما هم پیش از آغاز استریم، هیچ ایده‌ای از نوع بازی نداشتیم و کاملا بدون دانستن داستان بازی وارد آن شدیم تا تمامی عکس‌العمل‌های ما نسبت به گیم‌پلی و وقایع داستانی بازی حالتی طبیعی به خود بگیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی بودید که فرصت نکردید نیم‌نگاه را به صورت زنده تماشا کنید یا می‌خواهید تا پیش از تهیه بازی باری دیگر با فضای آن آشنایی بیشتری پیدا کنید، می‌توانید این نیم‌نگاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فروشگاه گیم سیستم اسپانسر برنامه نیم‌نگاه زومجی


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده