نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۶

تریلر جدید Ghost of Tsushima از موعد انتشار حالت آنلاین و نیوگیم‌پلاس خبر می‌دهد

ساکرپانچ با پخش یک تریلر جدید، از آپدیت تازه‌ی گوست آو سوشیما رونمایی کرد که حالت آنلاین، نیوگیم‌پلاس و محتویات تازه‌ی بخش تک‌نفره را به این اثر تحسین‌شده اضافه می‌کند.

تیم ساکرپانچ پس از عرضه‌ی موفق و مملو از تحسین ساخته‌ی جدید خود یعنی گوست آو سوشیما (Ghost of Tsushima) تصمیم گرفت تا با تمرکز روی درخواست‌ جامعه‌ی کاربران این بازی و گزارش‌ها دریافتی از نحوه‌ی عملکرد فنی این اثر، آپدیت‌های مختلفی را در دسترس گیمرها قرار دهد. استودیوی نام‌برده اما چندی پیش به‌صورت رسمی، عرضه‌ی حالت آنلاین بازی را به جامعه‌ی بازیکنان مخابره کرد. حالتی که موجودیت آن باتوجه‌به طبیعت تک‌نفره و داستان‌محور خود بازی، دور از انتظار بود و افزوده شدن آن به‌عنوان یک محتوای کاملا رایگان، طرفداران این اثر سامورایی‌محور را هیجان‌زده کرد.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، ساکرپانچ با انتشار یک تریلر و به‌صورت رسمی، از تاریخ انتشار این حالت جدید موسوم به Legends رونمایی کرده است. آپدیت تازه‌ی بازی اما نه‌تنها حالت آنلاین، بلکه تعداد بالایی از محتویات جدید را به بخش تک‌نفره‌ی این اثر اضافه خواهد کرد تا علاقه‌مندان گوست آو سوشیما یک تجربه‌ی کاملا جدید را از اثر نام‌برده، به‌دست بیاورند.

تصویری از کاراکتر کمان‌دار در بخش آنلاین گوست آو سوشیما

ابتدا سراغ حالت آنلاین برویم؛ حالت آنلاین بازی که Legends نام دارد، بازیکنان را در گروه‌های ۲ یا ۴ نفره درگیر ماجراهای مختلف خواهد کرد. این بخش دارای مأموریت‌های داستان‌محور خاص خودش است. چند هفته پس از عرضه‌ی حالت Legends، یک بخش ۴ نفره موسوم به یورش (Raid) به آن اضافه می‌شود. حالتی که خودش از ۳ قسمت مختلف تشکیل شده و طبق اعلامیه‌ی سازنده‌ی اثر، یک تجربه‌ی بسیار حماسی و چالشی خواهد بود. مأموریت‌های داستانی ۲ - ۴ نفره‌ی بازی، گیمرها را به قسمت‌هایی مختلف از سوشیما می‌برند. سوشیمایی که در جریان حالت Legends از گوست آو سوشیما، با افسانه‌های خاص کشور ژاپن درآمیخته و حال‌وهوایی کاملا تازه را به‌خودش گرفته است.

علاوه‌بر مأموریت‌های داستانی و Raid، بازیکنان می‌توانند بخش Legends را با شرکت در مأموریت‌های Survival پیش ببرند. مأموریت‌هایی که گروه‌های ۲ یا ۴ نفره از بازیکنان را با چالش‌های خاص خود، درگیر می‌کند. گوست آو سوشیما: لجندز از چند روش قابل دسترسی است. با دریافت و نصب آپدیت جدید بازی، یک کاراکتر جدید با نام «گیوزنِ داستان‌گو» به محیط‌های بازی اضافه می‌شود. شخصیتی که مثل کاراکتر «نوازنده» که در طول بخش تک‌نفره به روایت داستان‌های Mythic Tale برای جین می‌پرداخت، حین تعامل با جین ساکای و روایت داستان‌هایی از «اشباح سوشیما»، به دروازه‌ی ورود گیمر به بخش چندنفره‌ی اثر تبدیل می‌شود. درکنار این روش، بازیکنان ازطریق منوی اصلی یا دریافت دعوت‌نامه از سایر گیمرها، سریع‌تر از حالت اول می‌توانند وارد بخش چندنفره‌ی گوست شوند.

۴ کلاس سامورای، رونین، اسسین و هانتر، کاراکترهای خاص بخش چندنفره را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند. گیمرها هر لحظه که بخواهند می‌توانند کلاس خود را تغییر بدهند. کلاس‌هایی که کاملا قابل شخصی‌سازی شدن هستند و قابلیت‌های پرتعدادی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند.

تصویری از حالت فوتومود بخش چند نفره گوست آو سوشیما

 حالت چندنفره‌ Ghost of Tsushima تنها در صورت داشتن اشتراک پلی استیشن پلاس قابل تجربه خواهد بود

بخش چندنفره‌ی گوست آو سوشیما حالت فوتومود مخصوص خودش را هم پیش‌کش گیمرها می‌کند. آپدیت ۱.۱ گوست آو سوشیما اما فقط به عرضه‌ی بخش چندنفره محدود نمی‌شود. این آپدیت جدید در درجه‌ی اول، حالت نیوگیم‌پلاس (New Game Plus) را به بازی می‌آورد. حالتی که طی ماه‌های اخیر به دفعات از سوی کاربران بازی طلب می‌شد. بازیکنان با تجربه‌ی نیوگیم‌پلاس، بازی را با تمامی امتیازات تجربه، مهارت‌ها و تجهیزاتی که در دور اولِ تجربه‌ی گوست کسب کرده بودند، آغاز خواهند کرد. کنار این موارد، یک‌سری تکنیک و Charm کاملا جدید به قسمت تک‌نفره‌ی بازی اضافه خواهد شد. مثلا با استفاده از یک Charm تازه که با این آپدیت راهی گوست می‌شود، هنگام زدن تکنیک Heavenly Strike، ضربه‌ی رعد و برق هم به کمک ساکای می‌آید و به دشمنانش آسیب می‌زند؛ دقیقا به‌همان شکل که دوئل پایانی در کوئست Heavenly Strike به پایان می‌رسید.

بازیکنان در حالت نیوگیم‌پلاس با یک فروشنده‌ی جدید روبه‌رو می‌شوند که با دریافت گل‌هایی موسوم به Ghost Flowers، رنگ‌هایی جدید را به لباس‌های جین ساکای اضافه می‌کند. اضافه شدن تروفی‌های جدید، تکنیک‌های مبارزاتی تازه، حالت‌های جدید در بخش فوتومود و موارد این‌چنینی از جمله تغییرات بخش تک‌نفره‌ی گوست آو سوشیما هستند که همگی با آپدیت ۱.۱ بازی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرند.

آپدیت تازه‌ی گوست آو سوشیما که حالت نیوگیم‌پلاس، بخش Legends و مواردی جدید را پیش‌کش گیمرها خواهد کرد، در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) به‌صورت کاملا رایگان در دسترس دارندگان بازی قرار خواهد گرفت. گوست آو سوشیما را هم‌اکنون می‌توانید روی پلی استیشن 4 تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به تریلر جدید بازی جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده