نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

بازی Project Resistance در زمان انتشار نقشه های بیشتری خواهد داشت

در مصاحبه اخیر مجله فامیتسو با توسعه‌دهندگان بازی Resident Evil 3 Remake، مشخص شد که بخش چندنفره Project Resistance، در زمان انتشار چندین نقشه خواهد داشت.

ماه گذشته، مجله فامیتسو مصاحبه‌ای با کپکام و تهیه‌کنندگان بازی Resident Evil 3  یعنی پیتر جی. فابینو و ماساو کاوادا انجام داده است. در این مصاحبه مشخص شد که بازی Resident Evil 3 Remake، تمایل بیشتری به موضوع اکشن دارد. این هفته، نسخه کامل‌تر این مصاحبه به‌صورت آنلاین توسط فامیتسو منتشر شد، که در آن اطلاعات بیشتری از بازی Project Resistance نیز مشخص شد. پراجکت رزیستنس در واقع بخش چندنفره بازی Resident Evil 3 Remake است.

طبق اطلاعات به‌دست آمده، در حقیقت این دو بازی هیچ ربطی به‌هم ندارند و دو بازی کاملاً متفاوت هستند. در این مصاحبه، بازی Project Resistance مانند یک «بازی جشنواره‌ای» خطاب می‌شود. این بازی جدا از خط داستانی مجموعه رزیدنت اویل طراحی شده است. ولی با این‌حال، شخصیت‌هایی از دنیای Resident Evil نیز در این بازی حضور دارند.

دموی بازی Project Resistance که پیش‌تر در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود تنها شامل یک نقشه می‌شد، ولی بنابر گفته‌های این مصاحبه، بازی نهایی شامل چندین نقشه خواهد بود.

در آخر نیز با این‌که هنوز درباره نسخه‌های غیرژاپنی این بازی هیچ اطلاعاتی نداریم، ولی در کشور ژاپن، بازی Project Resistance درجه‌بندی Cero D را دریافت کرده است. از این موضوع می‌توانیم نتیجه بگیریم که این بازی به اندازه کافی اکشن و ترسناک خواهد بود. پس این بازی محتوای سطح پایین‌تری از Core Z داشته و خشونت کمتری را در آن شاهد خواهیم بود.

باید یادآور شویم که در ژاپن، بازی‌هایی با بالاترین رده‌سنی یعنی Cero Z/+18، مانند بازی‌های بدون تأییدیه رده‌بندی، میزان تبلیغات کمتری در فروشگاه‌ها دارند. این موضوع تنها در مواردی مانند مجموعه بزرگ Resident Evil مستثنی می‌شود، در موارد دیگر، توسعه‌دهنده‌های ژاپنی به هرقیمتی از دریافت این رده‌سنی خودداری می‌کنند. آن‌ها به‌همین میزان از درجه‌بندی Cero D/+17 نیز دوری می‌کنند. با این‌وجود، همیشه در ژاپن، بازی‌های رزیدنت اویل در دو نسخه Cero D و Cero Z ارائه شده‌اند. علاوه‌بر این موضوع‌ها، بازی‌هایی با خونریزی واقع‌گرایانه مانند سری Resident Evil در بیشتر مواقع با سانسور روبه‌رو می‌شوند. برای مثال نسخه Core Z بازی Resident Evil 2، صحنه‌های خونریزی کمتری نسبت به نسخه‌های غیرژاپنی داشت.

بازی Resident Evil 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ۹۹ برای پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. بازیکنان می‌توانند با پیش‌خرید این بازی روی پلی‌استیشن 4، تم رایگانی را دریافت کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده