نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Resident Evil 3 در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد

اعضای تیم سازنده بازی Resident Evil 3، در مصاحبه‌ای با مجله‌ی Famitsu اطلاعات جدیدی از روند ساخت این بازی را به اشتراک گذاشتند.

کپکام در مجله‌ی Famitsu این هفته، اطلاعات جدیدی را از بازسازی بازی Resident Evil 3 به اشتراک گذاشتند. این اطلاعات از طریق مصاحبه با ماساو کاوادا و پیتر جی. فابیانو، تهیه‌کنندگان این بازی منتشر شده‌اند. حال بخش‌های مهم این مصاحبه را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

به‌طور خلاصه، بازی Resident Evil 3 درباره نمایش زیبایی و قدرت جیل ولنتاین و ترس و وحشت کاراکتر نمسیس است. نسخه بازسازی نسبت به نسخه اصلی، تمایل بیشتری به موضوع اکشن دارد. به همین دلیل، طراحی شخصیت جیل شاهد تغییراتی بوده تا با ژانر اکشن بازی هماهنگی بیشتری داشته باشد. تمام اعضای تیم طراحی تلاش خود را کرده‌اند تا برای حفظ محبوبیت این پروتاگونیست پرطرفدار، تغییرات زیادی در طراحی آن اعمال نکنند. شخصیت کارلوس نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده است ولی هنوز هم همان هویت خون‌گرم و خون‌خواه قدیم را در خود دارد. اگر همان طراحی قدیمی را می‌خواهید، می‌توانید از طریق پیش‌خرید DLC این بازی، بازی را با طراحی کاراکترهای قدیمی تجربه کنید.

طبق مصاحبه‌ی مجله Famitsu، روند توسعه بازی Resident Evil 3 تقریباً تکمیل شده است. ماساو کاوادا وعده داد که زمان انتشار بازی تأخیر نخواهد خورد. کپکام در حال اعمال تغییرات نهایی روی بازی بوده و تقریباً ۹۰ درصد بازی تکمیل شده است.

این بازسازی در کل نسبت به بازی Resident Evil 2 Remake تمایل به اکشن بیشتری دارد. این در حالی است که نسخه بعدی، جذابیت سری محبوب رزیدنت اویل را نیز حفظ کرده است. داستان Resident Evil 3 قبل از وقایع Resident Evil 2 شروع خواهد شد و بعد از پایان آن، به اتمام می‌رسد. بازی Resident Evil 3 تغییرات بیشتری نسبت به نسخه بازسازی Resident Evil 2 خواهد داشت.

بازی Resident Evil 3 در اوایل ماه آذر، با انتشار تریلری سینمایی به‌صورت رسمی معرفی شد. تصاویری از نسخه‌ی محدود این بازی نیز منتشر شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده