// دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۶

جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم کمدی گلدن گلوب 2020؛ تارون اجرتون برای فیلم Rocketman

اندکی قبل و در مراسم گلدن گلوب 2020 مشخص شد که از بین دنیل کریگ، رومن گریفین دیویس، لئوناردو دی کاپریو، تارون اجرتون و ادی مورفی چه کسی برنده‌ی نهایی جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در فیلم کمدی است.

از لئوناردو دی‌کاپریو که یک بار دیگر ثابت کرد توانایی تک‌نفره کشیدنِ بار بخش‌های بسیار زیادی از یک فیلم سینمایی بلند را دارد تا ادی مورفی که سینمادوست‌ها به زیبایی از بازگشت او به دنیای هنر هفتم در قالب یکی دیگر از همان کمدی‌هایی که وی سال‌ها قبل با آن‌ها به مخاطب معرفی شد، استقبال کرده‌اند؛ نامزدهای امسال جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم کمدی را می‌شود گروهی از افراد دانست که منهای یکی از آن‌ها که بازیگری کم سن‌وسال و شاید آینده‌دار است، مابقی اعضایش را شخصیت‌هایی شناخته‌شده و در حد خود محبوب درون دنیای هنر هفتم تشکیل می‌دهند. به همین خاطر تقریبا کسی نبود که به گلدن گلوب 2020 اهمیت بدهد و مشتاق شناختن برنده‌ی این رقابت در آن نباشد.

با همه‌ی این‌ها درنهایت تارون اجرتون به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم «راکت‌من» توانست بیشترین توجه را از سوی انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به سوی خود جلب کند تا تندیس طلایی گلدن گلوب را در مراسمی که ریکی جرویز اجرای آن را برعهده داشت، به چنگ بیاورد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده