نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیو صفحه بوت پلی استیشن 5 صحت ندارد

یک ویدیو جدید از کنسول پلی استیشن 5 فاش شده است که صفحه‌ی بوت این پلتفرم را نمایش می‌دهد. به‌تازگی مشخص شده است که این ویدیو کاملا ساختگی بوده است.

مدتی پیش کمپانی سونی در جریان گردهمایی CES 2020 بالاخره و به‌طور رسمی تایید کرد که پلتفرم نسل نهمی آن‌ها یعنی پلی استیشن 5 در دست تولید است. کمپانی ژاپنی در رویداد نام‌برده، به‌نمایش لوگوی پلی استیشن 5 پرداخت و اطلاعاتی اندک را از آن در دسترس قرار داد. سونی در پایان این رویداد، وعده داد که اطلاعات اصلی پلی استیشن 5 حدود یک ماه بعد از CES 2020 منتشر خواهد شد. دقیقا پس از پایان این رویداد، گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌های مختلفی حول محور این کنسول به‌شدت مورد انتظار در فضای مجازی پخش شد و انتظار می‌رود که سونی مثل فعالیت‌های‌ خود پیش از آغاز نسل هشتم، طی یک رویداد ویژه که احتمالا Playstation Meeting 2020 نام داشته باشد به‌شکل تمام و کمال از PS5 رونمایی کند.

حالا که سونی همچنان در سکوت خبری به‌سر می‌برد، این شایعات و حواشی مختلف پیرامون PS5 هستند که ما را از ماهیت این کنسول مرموز، کم‌وبیش آگاه می‌کنند. پس از نمایش‌های مختلف و تصاویر متعددی که طی ماه‌های اخیر از کیت‌های توسعه‌ی پلی استیشن 5 دیدیم، به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و اخبار سخت‌افزار، شخصی در یوتیوب با انتشار یک ویدیو به‌نظر می‌رسد که تصویر بوت پلی استیشن 5 را فاش کرده است. چندی پیش نیز یکی از هوادار به‌ساخت صفحه‌ی بوت پلی استیشن 5 اقدام کرده بود و حالا ویدیوی دیگری به تازگی منتشر شده که گویا صحت ندارد و کاملا ساختگی است.

دانلود از آپارات

این ویدیو که صفحه‌ی بوت پلی استیشن 5 را نمایش می‌دهد و شباهت فرمت نمایش آن به‌صفحه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 ماهیت‌ش را باورپذیر می‌کند، به‌تازگی مشخص شده که کاملا ساختگی بوده و شخص یوتیوبر مورد بحث صرفا جهت جلب کردن توجه فضای مجازی چنین حرکتی را عملی کرده است. در پایان ویدیو نام‌برده نیز یک کد QR نمایش داده می‌شود و با اسکن کردن آن، به این صفحه منتقل می‌شوید که چیزی در آن برای نمایش وجود ندارد. این یوتیوبر که OB1 نام دارد به‌تازگی یک ویدیو جدید را منتشر کرده و در آن، نشان داده که چطور توانسته این ویدیو ساختگی صفحه‌ی بوت پلی استیشن 5 را تولید کند. در ادامه می‌توانید ویدیو مورد بحث را تماشا کنید. باید منتظر بمانیم و ببنیم که سونی در چه زمانی از کنسول نسل نهمی خود رونمایی و بازار تولید شایعاتی از این قبیل را یک بار برای همیشه می‌بندد.

دانلود از آپارات


منبع bgr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده