نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

صفحه بوت طراحی شده توسط طرفداران برای PS5 خاطرات کنسول اول سونی را زنده می‌کند

طراحی صفحه بوت پلی استیشن 5 توسط یکی از طرفداران، حال و هوای اولین نسخه از این کنسول را با طعم نسل جدید ترکیب می‌کند. 

شایعات زیادی مبنی بر رونمایی رسمی از پلی استیشن 5 در زمانی نزدیک به گوش می‌رسد و طرفداران کنسول‌های پلی استیشن اکنون بیش از هر لحظه‌ای برای فرا رسیدن نسل جدید کنسول‌های خانگی هیجان زده‌اند. به علت نزدیکی زمان عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعدی، بسیاری از طراحان خوش ذوق و با استعداد شروع به طراحی‌هایی از کنسول‌های مورد علاقه‌‌ی خود کرده‌اند؛ از ظاهر کنسول‌ها گرفته تا حتی صفحه‌ی بوت (راه اندازی) آن‌ها. این که شرکت سونی تا چه میزان از طراحی طرفداران برای ساخت ابعاد مختلف کنسول‌های خود الهام بگیرد، مشخص نیست اما طرح جدید یکی از طرفداران از صفحه‌ی بوت پلی‌استیشن 5 چنان جذاب است که امیدواریم تا سونی بدون تغییر خاصی آن را در پنجمین نسل از پلی‌استیشن به کار گیرد. 

طبق آخرین اخبار کنسول‌های بازی، کاربری به نام پائولو مانسو در کانال یوتوب خود ویدیویی از طراحی مورد نظر خود برای صفحه‌ی بوت پلی‌استیشن 5 منتشر کرده است و توانسته تا نظرات زیادی را به سوی خود جلب کند. این کاربر با الهام از صفحه‌ی بوت خاطره انگیز اولین نسل پلی‌استیشن و تلفیق آن با طراحی مدرن به ترکیب جالبی دست یافته که قطعا می‌تواند برای کاربران پلی‌استیشن 5 جذاب باشد. در ابتدا لوگوی بازسازی شده‌ی سه رنگ معروف پلی‌استیشن 1 با صدای خاطره‌انگیز آن به نمایش در می‌آید و سپس این لوگو جای خود را به صفحه‌ی آبی رنگ پویایی با نماد PS5 می‌دهد و پیامی با مفهموم خوش‌آمد گویی برای کاربران روی صفحه‌ی نمایش نقش می‌بندد. شما می‌توانید در انتهای این مطلب ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید. 

با اینکه صفحه‌ی راه اندازی یک کنسول در برابر ویژگی‌های دیگری همچون فهرست بازی‌های زمان عرضه، یا سیستم سخت افزاری یا حتی طراحی ظاهری آن، اهمیت چندانی ندارد، با این حال این موضوع ذهن بسیاری از طرفداران را درگیر خود کرده است. نباید از خاطر برد که طی سالیان گذشته صفحه‌ی بوت کنسول‌هایی مانند پلی‌ استیشن 2 با آن برج‌های معروف یا حتی ایکس باکس 360 به نوعی به نماد آن کنسول‌ها تبدیل شده‌اند و به همین علت طرفداران مشتاق هستند تا بدانند هنگام روشن کردن پلی‌استیشن 5 خود با چه صفحه و انیمیشن‌هایی مواجه می‌شوند. 

پلی‌استیشن 5 به همراه رقیب خود یعنی ایکس باکس سری ایکس، چند وقتی است که تمامی اخبار صنعت بازی‌های ویدیویی را به قبضه‌ی خود در آورده است. چندی پیش اعلام شد که احتمال رونمایی رسمی آن در ماه آینده بسیار بالا است و از طرفی سونی نیز به طرفداران وعده داد که ویژگی‌های اصلی این کنسول هنوز معرفی نشده‌اند و به همین علت آن‌ها باید انتظار موارد هیجان انگیزی از این کنسول را داشته باشند. همچنین معلوم شد که پلی‌استیشن 5 در زمان عرضه به همراه بازی‌هایی انحصاری به بازار خواهد آمد که این مورد نیز باعث خشنودی طرفداران شد. 

پلی‌استیشن 5 قرار است تا در تعطیلات کریسمس سال آینده به بازار عرضه شود. بنابراین تا آن زمان اخبار بسیاری از کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد که می‌توانید مانند همیشه در کمترین زمان، آن‌ها را از زومجی دنبال کنید. 

در پایان شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از صفحه‌ی بوت پلی‌استیشن 5 که توسط یکی از طرفداران طراحی شده است را مشاهده کنید و نظرات خود راجع به آن را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده