نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۵

همبازی شدن سیگورنی ویور و کوین کلاین در اقتباس سینمایی The Good House

سیگورنی ویور و کوین کلاین، پس از ۲۲ سال بار دیگر با یکدیگر همبازی خواهند شد و در اقتباس سینمایی The Good House (خانهٔ خوب) ایفای نقش خواهند کرد.

سیگورنی ویور، بازیگر قدیمی سینمای هالیوود که سه نامزدی اسکار و دو جایزه گلدن گلوب را در کارنامه دارد، با کوین دولانی کلاین، بازیگر و کارگردان آمریکایی که وی یک مرتبه برندهٔ جایزه اسکار شده است، پس از ۲۲ سال همبازی خواهد شد؛ این دو بازیگر پیش‌تر در دو فیلم سینمایی The Ice Storm (توفان یخ) انگ لی و Dave (دِیو) ایوان رایتمن، سابقه نقش‌آفرینی در کنار یکدیگر را داشته‌اند. سیگورنی ویور و کوین کلاین قرار است نقش‌های اصلی فیلم اقتباسی The Good House (خانهٔ خوب) شرکت فیلمسازی امبلین پارتنرز (Amblin Partners) را ایفا کنند که این فیلم براساس رمانی پرفروش با همین عنوان، اثر آن لیری، ساخته خواهد شد. مراحل تولید و ساخت این اقتباسی سینمایی، از هفتهٔ آینده و در کشور کانادا آغاز خواهد شد.

Sigourney Weaver

کارگردانی اقتباس سینمایی The Good House را مایا فوربس، نامزد دریافت جایزه اِمی و والی ولوودارسکی، برندهٔ جایزه اِمی، بر عهده خواهند داشت و این فیلم براساس فیلمنامه‌ همین دو نفر ساخته خواهد شد.

داستان این فیلم در مورد شخصیتی با نام هیلدی گوود با نقش‌آفرینی سیگورنی ویور است که این شخصیت از نوادگان جادوگران فرقهٔ «سالِم» بوده و عاشق مشروبات الکی و البته رازهای خود است. داستان زندگی و البته شخصیت عجیب هیلدی گوود، کم کم در طول فیلم بازخواهد شد و به عشق قدیمی این شخصیت پرداخته می‌شود و اینکه چطور این روابط احساسی سبب رفتار عصبی کنونی هیلدی شده است.  

تهیه‌کنندگی این پروژه بر عهده جین رزنتال، برندهٔ جایزه اِمی (تهیه‌کننده فیلم The Irishman و سریال When They See Us)، بری ولش که وی نیز نامزد دریافت جایزه اِمی شده است (تهیه‌کننده فیلم The Irishman و فیلم The Wizard of Lies) و آرون ریدر، نامزد دریافت جایزه اسکار (تهیه‌کننده فیلم Arrival و فیلم The Prestige) خواهد بود. اریکا همپسون، کریستوفر وی. کانستاکوپولوس و استیو ساموئلز، تهیه‌کنندگی اجرایی اقتباس سینمایی The Good House را بر عهده خواهند داشت. شرکت یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) پخش این فیلم در ایالات متحده آمریکا را بر عهده خواهد داشت و این شرکت با همکاری شرکت فیلمسازی امبلین پارتنرز، اکران جهانی این فیلم را نیز انجام خواهد داد.

سیگورنی ویور در قسمت جدید فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures)‌ نیز حضور خواهد داشت و در این فیلم با بازیگرانی چون بیل مری، دن آیکروید و ارنی هادسون همبازی است. جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کنندهٔ مجموعه «شکارچیان روح» و کارگردان دو قسمت اول آن است، کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters را بر عهده خواهد داشت. علاوه‌ بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم City of Ember (شهر اخگر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

قسمت جدید فیلم Ghostbusters قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده