// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی Fly THIS؛ برج مراقبت فانتزی

در ادامه‌ی مقالات معرفی بازی‌های جذاب و جدید پلتفرم موبایل، این بار به سراغ یک بازی‌ جالب به نام ‎Fly THIS! Flight Control Tower که یک بازی فانتزی شبیه ساز برج مراقبت است، رفته‌ایم.

بازی‌های شبیه ساز در سال‌های اخیر در دنیای گیم بسیار پررنگ شده‌اند و شاهد حضور انواع و اقسام شبیه سازها مانند شبیه ساز بز، کشاورزی و حتی نان تُست در این صنعت بوده‌ایم. در این قسمت از سری مقاله‌های معرفی بازی‌های موبایل، نوبت به معرفی یک نسخه‌ی جدید و به روز شده از یکی از بازی‌های موفق و قدیمی این پلتفرم رسیده است. بازی ‎Fly THIS! Flight Control Tower، یک اثر فانتزی و رنگارنگ از استودیوی Northplay است که ایده‌ی قدیمی بازی Flight Control را با آب و تاب بیشتر و شکل و شمایل امروزی بازسازی کرده است. بازی اندروید و آیفون Fly THIS به طور رایگان در اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است و بازیکنان می‌توانند این بازی آیفون را به صورت آفلاین تجربه کنند. مانند بسیاری از بازی‌های رایگان دیگر در این بازی نیز شاهد حضور تبلیغات ویدیویی و خریدهای درون برنامه‌ای هستیم که با پرداخت ۴.۹۹ دلار می‌توان از شر این تبلیغات پی در پی خلاص شد. البته با خاموش کردن اتصال اینترنت نیز دیگر تبلیغات ویدیویی را مشاهده نخواهید کرد که شاید به تجربه‌ی راحت‌تر بازی کمک کند. همچنین زومجی به صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید بازی‌های خود را از میان بازی‌های معرفی‌شده انتخاب کنید.

Fly THIS!

!Fly THIS یک بازی جذاب برای علاقه مندان به بازی قدیمی Flight Control است که بازیکنان را در کنترل مسیر حرکت هواپیماها قرار می‌دهد

گیم‌پلی بازی اندروید و آيفون Fly THIS یک نسخه‌ی پیشرفته‌تر از بازی قدیمی Flight Control است. اگر در گذشته این بازی جذاب و دوست داشتنی را تجربه نکرده‌اید، Fly THIS یک جانشین با کیفیت و خوش ساخت برای این اثر محسوب می‌شود. بازیکنان در این بازی جذاب، از نمای بالا مسئولیت تعیین مسیر پرواز هواپیماها را بر عهده می‌گیرند و باید در هر مرحله از برخورد هواپیماها با هم یا با کوه‌های بلند جلوگیری کنند. بازیکنان در Fly THIS می‌توانند با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر مسیر هواپیما‌ها را مشخص کنند و آن‌ها را به مقصد برسانند. در طول مراحل بازی، موانع مختلفی مانند باد‌های شدید که باعث تغییر سرعت هواپیماها می‌شوند، کوه‌های بلند و هواپیمایی که تحت کنترل بازیکنان نیستند، بازیکنان را تهدید می‌کنند. هواپیما‌های مختلف و جذابی در این بازی طراحی شده‌اند که هر یک دارای سرعت حرکت و ظرفیت حمل مخصوص به خود هستند و بازیکنان باید در طراحی مسیر حرکت هواپیماها تمامی این عوامل را در نظر بگیرند.

هدف مراحل بازی رساندن تعداد مشخصی مسافر در زمان مشخص است و بازیکنان طبق این عملکرد با سیستم امتیاز دهی ۳ ستاره‌ای سنجیده می‌شوند. دقت به سیستم کد گذاری مسافران و هواپیماها و فرودگاه‌ها بر اساس رنگ‌های مختلف نیز از عوامل مهم موفقیت در بازی Fly THIS است. بازیکنان همچنین در این بازی کنترل یک فرودگاه با نام دلخواه خود را بر عهده دارند که می‌توانند در آن به نگه‌داری هواپیما‌های مختلف و باز کردن هواپیماهای جدید بپردازند.

Fly THIS!

بازی Fly THIS از نظر تجربه‌ی بصری یک اثر کاملا به روز و جذاب به شمار می‌آید و انیمیشن‌های جذاب و طراحی‌های متنوع محیط‌های بازی باعث شده تا بازیکنان از گیم‌پلی‌ ساده بازی نهایت لذت را ببرند. محیط‌های متنوعی مانند رشته کوه‌های بلند، صحرا‌های بادخیز و جزایر کوچک محل رخ دادن مراحل بازی هستند که در کنار زیبایی ظاهری از تنوع خوبی نیز بهره می‌برد. همچنین موسیقی متن بازی توسط Mikkel Gemzøe به زیبایی و به طور اختصاصی برای این بازی ساخته شده است که موسیقی‌های زیبا و مناسبی نیز هستند. کنترل‌های بازی Fly THIS نیز بسیار ساده هستند و بازیکنان به خوبی در کنترل اکشن سریع و هیجان انگیز بازی قرار می‌گیرند. جزییات جذابی مانند آهسته شدن سرعت بازی با نگه داشتن انگشت روی نمایشگر برای مدت کوتاهی، بازی Fly THIS را لذت‌‌بخش‌تر کرده است و بازیکنان می‌توانند پس از آشنایی با مکانیزم‌های بازی در مراحل اولیه، با مراحل چالش برانگیزتر و شلوغ‌تری نیز مواجه شوند.

Fly THIS!

اگر از علاقه‌مندان این سبک بازی‌های آرکید و اکشن هستید، Fly THIS یک گزینه بسیار مناسب و دوست داشتنی محسوب می‌شود که با داشتن حجمی حدود ۱۵۰ مگابایت، گیم‌پلی هیجان انگیز و گرافیکی زیبا را به مخاطبین خود ارائه می‌دهد.

دانلود بازی Fly THIS! Flight Control Tower 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده