// سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Wings of Osiris : Genesis؛ نجات زمین

Wings Of Osiris : Genesis یک بازی هواپیمایی در سبک Shoot 'em Up و طراحی‌های سه‌بعدی است که در جریان آن بازیکنان باید زمین را نجات دهند.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی هواپیمایی، اما متفاوت نسبت‌به سایر بازی‌های این سبک رفته‌ایم. بازی اندروید Wings Of Osiris : Genesis به‌واسطه طراحی‌های خود سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران این سبک قرار دهد. تیم سازنده برای جذاب‌تر شدن روند بازی و اضافه شدن محتویات بیشتر، از یک بخش داستانی برای Wings Of Osiris : Genesis استفاده کرده است. داستان بازی Wings Of Osiris : Genesis روایت‌گر گروهی ضربتی است که وظیفه دارند متجاوزان به زمین را از بین ببرند. شما در نقش کاراکتری به‌نام دیوید وارد بازی می‌شوید که آخرین امید برای نجات زمین و نابودی دشمنان زمین است.

بازی موبایل Wings of Osiris: Genesis

با شروع بازی موبایل Wings Of Osiris : Genesis، می‌توانید یکی از سه حالت در نظر گرفته شده برای بازی را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنم اول به‌سراغ حالت داستانی یا همان کمپین بروید. در بخش کمپین مراحل مختلفی برای شما در نظر گرفته شده که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید و داستان بازی را پیش ببرید. نکته‌ی جالب بازی اندروید Wings Of Osiris : Genesis این است که هیچ بخش تمرینی و آموزشی برای بازیکن طراحی نشده است. به‌عبارتی ساختار بازی کردن و ویژگی‌های بازی به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. تنها موردی که به شما نشان داده می‌شود، یک تصویر ثابت است که مهارت‌های کاراکتر بازی را نشان می‌دهد. Wings Of Osiris : Genesis یک بازی Shoot 'em Up هواپیمایی است. ازاین‌رو قهرمان داستان به‌واسطه‌ی هواپیمای خود باید در هر مرحله دشمنان را از بین ببرد و مراحل را پشت سر بگذارد. بازیکنان با نگه داشتن انگشت خود در سمت چپ و راست صفحه نمایش، می‌توانند هواپیمای خود را هدایت کرده و به‌سایر هواپیماها و وسایل نقلیه دشمن شلیک کنند.

کاربر با کشتن دشمنان آیتم‌های آبی‌رنگی را به‌دست می‌آورند که باعث پر شدن انرژی می‌شود

همچنین چهار مهارت مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده که هرکدام از آن‌ها ویژگی خاصی را برای شما آزاد می‌کند. برای مثال یکی از مهارت‌ها سرعت حرکتی شما را افزایش می‌دهد، این در حالی است که یکی دیگر قدرت آسیب‌رسانی شما را بالاتر می‌برد. البته در همان ابتدا تمامی مهارت‌ها در دسترس نیستند و با پیشروی در هر مرحله، آن‌ها را در اختیار می‌گیرید. برای استفاده از بعضی از مهارت‌ها هم به یک نوار انرژی آبی‌رنگ نیاز دارید. کاربر با کشتن دشمنان آیتم‌های آبی‌رنگی را به‌دست می‌آورند که باعث پر شدن این نوار انرژی می‌شود. همچنین نوار سلامت هم مورد دیگری است که باید به آن توجه داشته باشید. البته در طول تجربه شما، بسته‌های کمک‌های اولیه هم قرار داده شده تا بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و نوار سلامت خود را بازیابی کنید. شاید مراحل اولیه چالش خاصی نداشته باشند، اما رفته رفته بازی ریتم سریع‌تر و چالشی‌تری را به‌خود می‌گیرد. در کنار حالت داستانی، تیم سازنده Wings Of Osiris : Genesis از دو حالت دیگر به‌نام‌های سروایول و باس بتل هم استفاده کرده است. در بخش سروایول تا زمانی‌که زنده‌ هستید، باید با دشمنان مبارزه کنید و رکورد خود را ثبت کنید.

بازی موبایل Wings of Osiris: Genesis

این در حالی است که حالت باس بتل، نبرد با باس‌های داخل بازی، آن هم به‌صورت پشت سر هم، را در دسترس قرار می‌دهد. درکنار تمامی موارد ذکر شده، موردی که باعث شده Wings Of Osiris : Genesis به یک تجربه متفاوت تبدیل شود، طراحی و گرافیک بازی است. اکثر بازی‌های این سبک، طراحی دو‌بعدی و فانتزی دارند، اما تیم سازنده در اینجا از طراحی‌های سه‌بعدی استفاده کرده که حس‌وحال جالبی را به بازی بخشیده است. اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت در سبک Shoot 'em Up هستید، Wings Of Osiris : Genesis می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند. همچنین می‌توانید تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Wings Of Osiris : Genesis


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده