// پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

مسابقات DreamHack Open Rotterdam با حضور زنان و مردان مطرح کانتر باز جهان برگزار می‌شود

تیم DreamEaters دعوت‌نامه مستقیم مسابقات DreamHack Open Rotterdam بازی Counter Strike: Global Offensive را پذیرفت و به عنوان چهارمین تیم راهی مرحله اصلی مسابقات خواهد شد.

تیم DreamEaters سومین تیمی است که به صورت مستقیم به مسابقات DreamHack Open Rotterdam بازی Counter Strike: Global Offensive دعوت می‌شود. دو تیم AVANGAR و CR4ZY پیش از این به عنوان اولین تیم‌های حاضر در این رویداد معرفی شده بودند. در این بین حضور تیم Beşiktaş Esports که با قهرمانی در مسابقات DreamHack Showdown راهی مرحله اصلی این رویداد شده است بسیار قابل توجه است. تیم Beşiktaş Esports تنها تیم رویداد است که تمامی بازیکنانش را بانوان تشکیل داده‌اند و به نظر می‌رسد قرار است شاهد رقابت بهترین بازیکنان کانتر باز مرد در مقابل زنان باشیم.

تیم روسی DreamEaters اخیرا در مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 حضور داشته است و با نمایش قابل قبولی که داشت توانست به مرحله New Legends Stage مسابقات راه یابد و علاقه‌مندان ورزش الکترونیک را تحت تاثیر قرار دهد. این تیم در مسیر پیشرفت خود تیم‌هایی مانند Vitality ،NRG و ForZe را شکست داد و به جمع شانزده تیم برتر رویداد راه یافت.

DreamEaters csgo

تا به این لحظه نیمی از تیم‌های مرحله اصلی مسابقات مشخص شده‌اند. از چهار سهمیه باقی‌مانده، دو سهمیه به صورت مستقیم در اختیار تیم‌های مورد نظر مجموعه برگزار کننده مسابقات قرار می‌گیرد و دو سهمیه دیگر به تیم‌های برتر بخش انتخابی تعلق خواهد گرفت.

مرحله اصلی مسابقات DreamHack Open Rotterdam قرار است ۲۶ مهر ماه شروع شود و به مدت سه روز میزبان هشت تیم باشد. مرحله اصلی مسابقات از دو بخش گروهی و تک حذفی تشکیل شده است که در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه تقسیم خواهند شد و به صورت دو حذفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده