// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

تیم بانوان Beşiktaş Esports قهرمان مسابقات DreamHack بازی CS:GO شد

تیم‌های برتر بانوان جهان در مسابقات DreamHack Showdown Valencia 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

مسابقات DreamHack Showdown Valencia 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive که جزو مهم‌ترین رویدادهای مربوط به بانوان فعال در ورزش الکترونیک است ساعاتی قبل به پایان رسید. این رویداد با حضور هشت تیم از نقاط مختلف جهان پیگیری شد که دو تیم Beşiktaş Esports و Dignitas Female به صورت مستقیم به مرحله اصلی دعوت شده بودند و شِش تیم دیگر با شرکت در مراحل مقدماتی راهی مرحله اصلی شدند.

رقابت‌های مرحله اصلی در دو مرحله پیگیری شد که در مرحله اول تیم‌ها در دو گروه چهار تیمه تقسیم شدند و با فرمت دو حذفی (GSL) با یکدیگر روبه‌رو شدند. در نهایت از هر گروه دو تیم راهی مرحله حذفی شد که تیم‌های Demise Female و Dignitas Female از گروه اول و تیم‌های Beşiktaş Esports و Counter Logic Gaming از گروه دوم جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند. در مرحله نیمه‌نهایی دو تیم Counter Logic Gaming و Beşiktaş Esports با شکست رقبای خود توانستند راهی فینال مسابقات شوند و برای بار دوم با یکدیگر رقابت کنند. تیم CLG.R این‌بار هم نتوانست از پس Juliano و هم‌تیمی‌هایش برآید و بازی فینال را با نتیجه ۲:۱ واگذار کرد.

petra esports dreamhack

تیم Beşiktaş Esports به عنوان نماینده منطقه اروپا و کشور ترکیه شناخته می‌شود. این تیم از بازیکنانی چند ملیتی تشکیل شده است که در سال میلادی جاری در بخش بانوان دو رویداد Intel Challenge Katowice و Copenhagen Games 2019 شرکت داشته است و در هر دو رویداد در جایگاه سوم قرار گرفته است. قهرمانی این تیم در مسابقات DreamHack Showdown Valencia 2019 اولین عنوان قهرمانی بخش بانوان مجموعه Beşiktaş Esports در بازی Counter Strike: Global Offensive خواهد بود. لازم به ذکر است که این تیم بعد از قهرمانی در مسابقات DreamHack جواز حضور در رویداد DreamHack Open Rotterdam 2019 را نیز کسب کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این لینک بازی فینال مسابقات DreamHack Showdown Valencia 2019 را مشاهده کنند.

CSGO

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

مقامتیمجایزه
اولBeşiktaş Esports
۵۰ هزار دلار
دومCounter Logic Gaming
۲۰ هزار دلار
سوم-چهارمDemise Female | Dignitas Female۱۰ هزار دلار
پنجم-ششمCopenhagen Flames Female |‌ FOREVER 21۳ هزار دلار
هفتم-هشتمOrange.Sphynx | 7PM.fe۲ هزار دلار


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده