// پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

Final Fantasy VII Remake در گیمزکام 2019 قابل بازی خواهد بود

با نزدیک‌تر شدن به رویداد گیمزکام سال ۲۰۱۹ مشخص شده که بازی Final Fantasy VII Remake در این نمایشگاه قابل بازی خواهد بود.

استودیو اسکوئر انیکس برای طرفداران مجموعه Final Fantasy و به‌خصوص آن دسته از کسانی که مشتاقانه منتظر اجرای بازی Final Fantasy VII Remake در نمایشگاه Gamescom 2019 بودند، خبر خوبی اعلام کرده است. بر اساس جدیدترین اخبار بازی، این استودیوی خوش‌نام اعلام کرده که این بازی در نمایشگاه مزبور قابل اجرا خواهد بود و کسانی که بتوانند خود را به این رویداد برسانند امکان تجربه‌ی بازی را پیش از انتشار آن خواهند داشت. به‌گفته‌ی استودیو Square Enix، این بازی در ۷۲ ایستگاه در طی این رویداد قابل اجرا خواهد بود و طرفداران می‌توانند از هریک از این ایستگاه‌ها برای اجرای بازی استفاده کنند.

با توجه به‌این‌که بازی Final Fantasy VII Remake پیش‌تر و در جریان رویداد E3 2019 نیز قابل بازی بود، خبر عنوان‌شده ممکن است برای طرفداران آن‌چنان هم غیرمنتظره نباشد. البته این خبر کماکان برای کسانی که در آلمان حضور دارند یا در زمان تعیین‌شده‌ی نمایشگاه قصد سفر به این کشور را دارند، خوشحال‌کننده است.

شاید بتوان تنها مشکلی را که بر سر راه طرفداران این بازی وجود دارد ازدحام جمعیتی دانست که قصد دارند شخصا بازی را تجربه کنند. اگرچه تعداد ایستگاه‌های ارائه‌دهنده‌ی بازی ۷۲ عدد است، اما این عدد در مقابل ده‌ها هزار نفری که سالیانه از رویداد گیمزکام بازدید می‌کنند، بسیار ناچیز است. این نکته را هم اضافه کنید که بازی Final Fantasy VII Remake امسال یکی از داغ‌ترین و موردتوجه‌ترین بازی‌های نمایشگاه خواهد بود. از این‌رو کسانی که قصد دارند بازی را شخصا تجربه کنند، راه سختی در پیش خواهند داشت.

پیش‌تر در زومجی تصاویر جدید بازی Final Fantasy VII Remake با محوریت ساختمان Shinra را مشاهده کردید. نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۹ قرار است در تاریخ ۲۰ تا ۲۴ ماه آگوست (۲۹ مرداد ماه تا ۲ شهریور ماه) برگزار شود. تاریخ انتشار بازی Final Fantasy VII Remake در تاریخ سه مارس ۲۰۲۰ (۱۳ اسفند ماه) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده