نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید فیلم Rambo: Last Blood منتشر شد

از آنجایی که تقریبا دو ماه تا اکران فیلم رمبو: آخرین خون (Rambo: Last Blood) با بازی سیلوستر استالونه باقی مانده، شرکت لاینزگیت اخیرا تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر کرد.

از آنجایی که تا زمان اکران فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) چند ماه باقی مانده است، شرکت لاینزگیت اخیرا یک تریلر جدید برای پنجمین و آخرین مجموعه حماسی سیلوستر استالونه منتشر کرده است. در فیلم رمبو: آخرین خون، ما شاهد این هستیم جان رمبو به سختی در حال مقابله و کنار آمدن با PTSD (یعنی همان اختلال استرسی پس از آسیب روانی) خود است. او در همین حین هم در مزرعه‌ای در آریزونا زندگی می‌کند و در تلاش است تا هر جایی که می‌تواند کارهای معمولی و عادی‌ای را انتخاب و خود را به انجام دادن آن‌ها مشغول کند. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید:

به محض اینکه دوست و همچنین یکی از کارمندان املاک به جان خبر می‌دهد که نوه دختری او بعد از رفتن به مکزیک برای یک مهمانی گمشده است، جان تصمیم می‌گیرد که به جنوب مرز برود و برای یافتن این دختر جوان تلاش کند. مدت زیادی طول نمی‌کشد که این ماجراجویی به یک جنگ و مبارزه جهنمی و خشونت‌بار تبدیل می‌شود. زیرا رمبو متوجه می‌شود که یک حلقه قاچاق انسان در آن‌جا وجود دارد. به همین دلیل با یک روزنامه‌نگار که خواهر خود او هم ربوده شده بود، متحد می‌شود تا این باند را افشا و نابود کنند. حال رمبو برای مبارزه با این حلقه جنایتکار و همچنین نجات دادن این دختران، مجبور است تا تمام استعدادها و توانایی‌های خود را به کار بگیرد و رئیس جنایتکار بزرگ و شرور را شکست دهد.

سیلوستر استالونه، پاز وگا، سرجیو پریس-منچتا، آدریانا بارازا، یوت مانریل، جینی کیم ملقب به ینا هان، واکین کازیو و اسکار جانادا از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Rambo: Last Blood توسط آدریان گرونبرگ کارگردانی شده است. نگارش فیلمنامه آن هم برعهده متیو سیرولنیک و خود سیلوستر استالونه بوده است.

فیلم Rambo: Last Blood برای اکران در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) تنظیم شده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده