نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

تریلر جدید بازی NBA 2K20 با محوریت بازیکنان شاخص

به فاصله یک ماه مانده به زمان عرضه بازی NBA 2K20، تریلر جدیدی از آن با محوریت بازیکنان بزرگ و افسانه‌ای دنیای بسکتبال منتشر شده است. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

چیزی تا زمان عرضه نسخه جدید مجموعه پرطرفدار NBA 2K نمانده است. طرفداران بیشمار ورزش بسکتبال بیصبرانه منتظر عرضه این شبیه‌ساز رشته مورد علاقه خود هستند تا بار دیگر با بازیکنان و تیم‌های مورد علاقه خود خاطره‌سازی کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کانال رسمی یوتیوب NBA 2K تریلر تازه‌ای از بازی را با هدف نمایش بازیکنان بزرگ و افسانه‌ای و نقل و انتقالات فصل جدید منتشر کرده است. در این تریلر با گیم‌پلی بازی بیشتر آشنا می‌شوید و بازیکنان بزرگ زیادی از قبیل آنتونی دیویس (Anthony Davis)، ستاره‌ی جدید تیم لس آنجلس لیکرز،‌ را مشاهده می‌کنید.

این تریلر در کنار تمرکز روی بازیکنان زیادی که امسال به لیگ معتبر NBA اضافه شده‌اند، بازیکنانی بزرگ و افسانه‌ای را که به تیم‌های جدید خود ملحق شده‌اند برای اولین بار به‌نمایش می‌گذارد. دیدن تمام این تغییرات علاوه‌بر اینکه هیجان‌انگیز خواهد بود، می‌تواند کاملا روی قدرت تیم‌ها در نسخه جدید بازی تاثیرگذار باشد.

تماشای تریلر زمانی جذاب‌تر از قبل می‌شود که طرفداران ورزش بسکتبال، بازیکنان بزرگی چون آنتونی دیویس را در کنار لبران جیمز (Lebron James) در تیم لس آنجلس لیکرز تماشا می‌کنند. کاملا درک می‌شود که هنوز هم کنفرانس غرب قوی‌ترین تیم‌ها را شامل می‌شود و قهرمان شدن در آن کار بسیار دشوار و سختی خواهد بود.

در آخر ویدیو شما عبارت به آینده خوش آمدید را مشاهده می‌کنید که باتوجه به تغییرات زیاد این فصل، کاملا مفهوم آن درک می‌شود و باید منتظر یک تجربه جدید با حس‌وحال کاملا متفاوت باشیم.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا خبر دارید که بازی NBA 2K20 هم مانند سال‌های گذشته قرار است در سه نسخه متفاوت عرضه شود. برای تصویر روی جلد نسخه استاندارد و دیلاکس بازی قرار است آنتونی دیویس و برای نسخه Legend آن، دوین وید (Dwyane Wade) حضور داشته باشند. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای تازه‌ منتشرشده از بازی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی NBA 2K20 قرار است در تاریخ ۱۵ شهریور برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.

شما هم اگر از طرفداران سرسخت ورزش بسکتبال و مجموعه NBA 2K هستید، لطفا پیش‌بینی‌های خود درمورد نسخه امسال بازی را با ما به اشتراگ بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده