// دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۸

بازی NBA 2K20 و بازیکنان روی جلد آن معرفی شدند

بازی NBA 2K20 در تاریخ ۱۵ شهریور منتشر خواهد شد و تصویر دو بازیکن آنتونی دیویس و دوین وید روی جلد این بازی قرار دارد.

امروز استودیو 2K Games و Visual Concepts نسخه‌ی جدید بازی‌های ورزشی NBA 2K یعنی NBA 2K20 را معرفی کرد. بازی NBA 2K20 سپتامبر امسال و در تاریخ ۱۵ شهریور ماه منتشر خواهد شد. 

طبق معمول، NBA 2K20 در چندین نسخه مختلف منتشر خواهد شد که با توجه به قیمت آن، آیتم‌های متفاوتی نیز دریافت خواهید کرد. نسخه استاندارد با قیمت ۵۹.۹۹ دلار، نسخه Deluxe Digital Deluxe Edition با قیمت ۷۹.۹۹ دلار و نسخه Legend Edition با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. با کلیک روی اینجا می‌توانید تفاوت‌های هر نسخه‌ را با یکدیگر مشاهده کنید.

تصویر آنتونی دیویس (Anthony Davis)، ستاره‌ی جدید تیم لس آنجلس لیکرز، روی جلد نسخه‌ی استاندارد این بازی قرار خواهد داشت. این دومین بار است که دیویس بر روی جلد بازی NBA 2K ظاهر شده است. پیش از این، تصویر آنتونی دیویس به همراه جیمز هاردن (James Harden) و استفن کری (Steph Curry) روی جلد بازی NBA 2K16 قرارداشت. دیویس در بیانیه‌ای در این رابطه گفت:

انتخاب شدن به عنوان چهره‌ی روی جلد بازی NBA 2K20 برای من بسیار با ارزش است و بازیکنان می‌توانند پاییز امسال بهترین بازی شبیه ساز ورزشی را تجربه کنند و تا آن زمان نمی‌توانم صبر کنم.

تصویر روی جلد نسخه‌ی Legend Edition امسال متعلق به دوین وید (Dwyane Wade) است که اخیرا نیز در فصل گذشته بازنشسته شد. این اولین بار است که وید روی جلد یک بازی NBA 2K حضور داشته است.

هنوز در مورد تغییرات عمده بازی NBA 2K20 اطلاعاتی در دسترس نیست اما در هفته‌های آینده قطعا اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. بازی NBA 2K20 در تاریخ ۱۵ شهریور برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده