نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

کایل چندلر به جرج کلونی و فلیسیتی جونز در فیلم Good Morning, Midnight پیوست

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن کایل چندلر به جمع بازیگران فیلم Good Morning, Midnight به کارگردانی و با بازی جرج کلونی خبر داد.

ماه گذشته بود که شبکه نت فلیکس اعلام کرد که در حال همکاری با جرج کلونی، بازیگر، فیلمنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان ۲ جایزه اسکار برای ساخت یک پساآخرالزمانی براساس رمان Good Morning, Midnight (صبح بخیر نیمه شب) است. کلونی قرار است وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد و همچنین در آن به ایفای نقش نیز خواهد پرداخت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. شبکه Netflix از اضافه شدن کایل چندلر، بازیگر برنده جایزه امی برای بازی در سریال Friday Night Lights، به جمع بازیگران فیلم Good Morning Midnight که ممکن است در زمان انتشار نام متفاوتی را داشته باشد، خبر داده است. علاوه بر چندلر و کلونی، فلیسیتی جونز، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Theory of Everything (نظریه همه‌چیز)، دیگر بازیگری است که در این فیلم حضور دارد.

کایل چندلر و جرج کلونی

چندلر قرار است نقش یک فضانورد آمریکایی به‌نام میچل را بازی کند که به موازات آن، فیلم قرار است داستان آگوستین با بازی جرج کلونی را نیز دنبال کند که یک دانشمند تنها در قطب شمال است که با خدمه فضاپیمای Aether ارتباط برقرار می‌کند که در تلاش هستند تا به زمین بازگردند. مارک ال. اسمیت، نویسنده فیلمنامه فیلم The Revenant (از گور برخاسته)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Good Morning, Midnight را براساس رمانی به همین نام اثر لیلی بروکس دالتون که در سال ۲۰۱۶ منتشر شده، بر عهده دارد. شبکه نتفلیکس در این فیلم قرار است با استودیوی فیلمسازی کلونی نیز همکاری کند. کلونی و چندلر پیش از این در سریال Catch 22‌ (تبصره ۲۲) با یکدیگر همکاری کرده بودند که این مینی سریال در طول امسال از شبکه هولو (Hulu) منتشر شده است.

چندلر در طول امسال در فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) به ایفای نقش پرداخته و قرار است شاهد بازگشت او در فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز باشیم که این فیلم سال آینده میلادی اکران خواهد شد. همچنین در طول سال‌های اخیر شاهد نقش آفرینی چندلر در آثاری چون فیلم Game Night (شب بازی)، سریال Bloodline (بلادلاین) و فیلم First Man (نخستین انسان) نیز بودیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده