// جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل دهم Fortnite | هفته سوم

شرکت اپیک گیمز، فصل دهم فورتنایت را با انتشار یک به‌روزرسانی در دسترس قرار داد و در این قسمت، راهنمای چالش‌های هفته سوم از فصل دهم را به اشتراک خواهیم گذاشت.

روز پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه فصل دهم فورتنایت در دسترس کاربران قرار گرفت تا یک بار دیگر کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده‌اند، برای کسب جوایز و پاداش‌های مختلف، چالش‌های هفتگی را انجام دهند. در هفته سوم از فصل دهم Fortnite، چالش‌های هفتگی Worlds Collide را باید کامل کنید که در ادامه آموزش دریافت این چالش‌ها را مشاهده خواهید کرد. در این فصل بازیکنان با تمام کردن هر هفت چالش، می‌توانند چالش‌های پرستیج هفته مورد نظر را هم آزاد کنند. چالش‌های پرستیج معمولا شبیه‌به چالش‌های عادی هستند، اما سخت‌تر از گذشته طراحی شده‌اند. چالش‌های هفتگی فورتنایت در ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر روزهای پنجشنبه هر هفته در دسترس قرار می‌گیرد.

Fortnite/فورتنایت

چالش‌های Worlds Collide

اسم چالشنحوه انجام چالش
Use a Riftاستفاده از یک ریفت
Visit a Rift Zoneبازدید از یک منطقه Rift
Deal damage to opponents at a mountain top Viking Village or Loot Lakeآسیب‌رساندن به سایر بازیکنان در دهکده وایکینگ‌ها یا Loot Lake (میزان آسیب‌رسانی ۲۰۰)
Visit a memorial to a cube in the desert or by a lake بازدید از یک منطقه یادبود مکعب فورتنایت در قسمت صحرایی یا دریاچه بازی
Eliminate opponents in the desertکشتن سه‌نفر در منطقه صحرایی بازی
Search chests at Loot Lakeباز کردن سه صندوق در Loot Lake
Consume foraged mushroomsاستفاده از ۱۰ قارچ

در جریان فصل دهم Fortnite و چالش‌های هفته سوم، باید از مناطق Rift دیدن کنید. درواقع این مناطق همان Neo Tilted و Mega Mall فصل گذشته هستند که در این فصل یک هاله بنفش‌رنگ روی آن‌ها آمده است. ازاین‌رو زمانی‌که وارد آن‌ها می‌شوید، شکل قدیم این دو منطقه یعنی Tilted Towers و Retails Row را مشاهده می‌کنید. با بازدید از یکی از مناطق ذکر شده، این چالش تکمیل می‌کنید. برای استفاده از ریفت هم اگر مناطقی را که دارای ریفت هستند نمی‌شناسید، تنها کافی است از ریفت وسط دریاچه Loot Lake استفاده کنید.

چالش‌های پرستیج Worlds Collide

اسم چالشنحوه انجام چالش
Use Riftsچهار بار از ریفت استفاده کنید
Search chests in Rift Zonesپیدا کردن پنج صندوق در مناطق Rift
Eliminate opponents at a mountain top Viking Village or Loot Lakeکشتن سه بازیکن در یکی از مناطق دهکده وایکینگ‌ها یا Loot Lake
Visit cube memorials in the desert and by a lake بازدید از دو محیط یادبود مکعب فورتنایت
Eliminate opponents at Paradise Palms or Fatal Fieldsکشتن چهار بازیکن در یکی از مناطق Paradise Palms یا Fatal Fields
Search chests at Loot Lake or Lucky Landingپیدا کردن هفت صندوق در منطقه دریاچه (لوت لیک) یا Lucy Landing
Consume foraged mushrooms in a single matchاستفاده از پنج قارچ در یک بازی

برای استفاده از چهار ریفت، تنها کافی است چهار بار از ریفت داخل لوت لیک استفاده کنید. در جریان چالش باز کردن صندوق در محیط‌های ریفت هم تنها کافی است وارد Tilted Towers یا Retails Row شوید و پنج صندوق را باز کنید. برای پیدا کردن قارچ‌ها و استفاده از آن‌ها هم بهترین منطقه، Lonely Lodge است، زیرا در این منطقه قارچ‌های فراوانی قرار داده شده است.

چالش Visit cube memorials in the desert and by a lake 

در جریان چالش بازدید از مناطق یادبود، تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید تا محیط دقیق یادبود مکعب Fortnite را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده