نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Game of Trenches: تجربه جدیدی در جنگ جهانی اول

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به سراغ بازی استراتژی Game of Trenches رفتیم که تجربه جدیدی از حضور و مبارزه در جنگ جهانی اول را در اختیارتان می‌گذارد.

از ساخت ساختمان‌های مختلف تا گیم‌پلی استراتژی همزمان (RTS)، آن هم در بازی Game of Trenches. با این بازی جنگ جهانی اول را به‌گونه‌ای بازی خواهید کرد که تا امروز اصلا تجربه‌اش را نداشتید. با بازی جذاب Game of Trenches، جنگ جهانی اول همچنان در موبایل شما در جریان خواهد بود. بازی موبایل Game of Trenches، جدیدترین بازی استراتژیکی برخط چندنفره گسترده است که در آن بازیکنان با استراتژی‌ای ارتشی و نظامی در طی جنگ جهانی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و با هم مبارزه می‌کنند. بازی Game of Trenches کاملا رایگان است. این بازی موبایل توسط استودیو بازی‌سازی eRepublik Labs ساخته شده است.

شما در این بازی می‌توانید ارتش‌های مختلف، خلبان‌ها و راننده تانک‌های خود را در طی جنگ جهانی اول آموزش دهید و به همراه هزاران بازیکن واقعی، به مبارزه بروید! شما می‌توانید پایگاه‌های مختلف بسازید، اتحاد‌های بزرگ را شکل دهید و عملیات‌های مختلفی را با محوریت استراتژی‌های خود تشکیل دهید. بازی‌هایی که سبک استراتژی همزمان را دارند، به این منظور ساخته می‌شوند تا نبوغ شما را آزمایش کنند. در بازی آیفون Game of Trenches، شما باید مواظب سربازهایی که در سنگر پنهان شدند و همچنین هواپیماهای مختلف باشید. ارتش بسازید، قهرمان خود را تجهیزات نظامی شکست‌ناپذیر تجهیز کنید و برتری خود را نسبت به ارتش‌های دیگر در میدان جنگ اثبات کنید.

بازی Game of Trenches
بازی Game of Trenches
بازی Game of Trenches

از تجهیزات نظامی جنگ جهانی اول که به ارتش انگلستان، آلمان، روسیه، اتریش-مجارستان، عثمانی، فرانسه و آمریکا تعلق داشت، استفاده کنید. در بازی اندروید Game of Trenches شما می‌توانید از استراتژی‌های نظامی حیله‌گرانه استفاده کنید تا هدف خود را زیر نظر بگیرید و پایگاه‌های عملیاتی آن‌ها را نابود کنید.

شما برای استفاده از این بازی حتما باید اینترنت داشته باشید

درون این بازی درگیر جنگ شوید، خود را به صدر جدول رده‌بندی برسانید و برای مهارت‌های استراتژیکی خود شهرت کسب کنید. در بازی موبایل Game of Trenches شما باید با متحدان خود صحبت کنید و برای نبرهای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید اما همیشه توجه کنید که باید دشمنان را نزدیک خود نگه دارید.

در بازی استراتژیکی برخط چندنفره گسترده، ارتباطات، رهبری، روابط اجتماعی و حتی طفره‌زنی‌ها خیلی مهم است و می‌تواند در هر مبارزه، تفاوت زیادی را به وجود بیاورد. پایگاه‌های مختلف را بنا کنید تا بتوانید هواپیماها و تانک‌های خود را بسازید. با تجارت و تبادل تاکتیکی با متحدان خود، جمع‌آوری منابع مختلف از داخل نقشه و همچنین استفاده از استعدادها و ترقی‌های به موقع و لازم، یک شهر و تمدن مخصوص به خود را بسازید تا بتوانید آمار اقتصادی خود را رشد دهید. بازی Game of Trenches شما را با حماسی‌ترین بازی جنگی در میان بازی‌های آنلاین بسیار زیاد، آشنا می‌کند. به بزرگ‌ترین بازی استراتژی همزمان جنگ جهانی اول در سرتاسر دنیا بپیوندید!

بازی Game of Trenches
بازی Game of Trenches
بازی Game of Trenches

لازم به ذکر است که این بازی به‌صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود. شما برای استفاده از این بازی به اینترنت نیاز دارید. درست مانند خیلی از بازی‌های رایگان دیگر، بازی Game of Trenches هم بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد و شما می‌توانید با پرداخت پول، از امتیازات و امکانات خاصی برخوردار شوید. بازی موبایل Game of Trenches در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید که به‌طور هفتگی و ماهانه در وب‌سایت زومجی منتشر می‌شوند که شما را در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار می‌دهند، سری بزنید.

دانلود بازی Game of Trenches


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده