// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

آپدیت جدید World War Z درجه سختی Extreme را به بازی اضافه می‌کند

در جریان آپدیت Six Skulls بازی World War Z عرضه شده است که درجه سختی Extreme را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

بازی World War Z در بهار سال جاری میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت، اما نتوانست نظرات مثبتی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند. بااین‌حال آن دسته از علاقه‌مندان به بازی‌های زامبی‌محور تیمی، تجربه‌ی قابل قبولی را درکنار دوستان‌شان کسب کرده‌اند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) و شرکت فوکس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) به‌روزرسانی جدیدی برای World War Z منتشر کرده‌اند که بازی را حسابی چالش‌برانگیز می‌کند. در جریان آپدیت Six Skulls، درجه سختی جدیدی به‌نام Extreme به بازی اضافه می‌شود. در این درجه سختی بازیکنان باید بازی را در کنار دوستان‌شان تجربه کنند و کار تیمی بسیار بالایی داشته باشند. همچنین مهمات موردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و بی‌دلیل آن‌ها را مصرف نکنید.

در ادامه مشخص شده است که درجه سختی اکستریم برای تمامی مراحل بازی در دسترس است. اگر بتوانید یکی از مراحل را روی حالت اکستریم تمام کنید، یک سلاح Melee به نام واکیزاشی دریافت می‌کنید. این سلاح در اصل یک کاتانای خاص و قدرتمند است. این در حالی است که با تمام کردن تمامی مراحل موجود در بازی World War Z روی درجه سختی اکستریم، یک سلاح تک‌تیرانداز به نام MK110 به شما پاداش داده می‌شود.

جدا از این موارد، اعلام شده است که در اواخر ماه جولای یا اوایل ماه آگوست، یک آپدیت بزرگ برای World War Z منتشر می‌شود. در این به‌روزرسانی بزرگ سلاح‌های جدید، اسکین‌های تازه برای کاراکترها، چالش‌های هفتگی و لوازم جانبی‌های برای کاراکترهای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. با نزدیک شدن به زمان عرضه این آپدیت، اطلاعات بیشتری از آن در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به آپدیت Six Skulls و محتویات آپدیت بزرگ World War Z را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده