// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل SAS: Zombie Assault 4؛ زنده ماندن در هیاهوی زامبی‌ها

SAS: Zombie Assault 4 یک بازی موبایل زامبی محور سرگرم کننده برای کاربران اندروید و آیفون است که می‌توانند به صورت کاملا آفلاین آن را تجربه کنند.

در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی تیراندازی هیجان‌انگیز و سرگرم کننده رفته‌ایم که می‌تواند کاربران را ساعت‌ها سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون SAS: Zombie Assault 4، یک بازی زامبی‌محور است که تیم سازنده از ساختار بازی‌های ایزومتریک استفاده کرده است تا تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای را ارائه دهد. از نظر داستانی، بازی آیفون و اندروید SAS: Zombie Assault 4 آنچنان داستان خاصی ندارد. درواقع این بازی روایت‌گر جهانی است که روزبه‌روز بیشتر توسط زامبی‌ها تسخیر می‌شود و بازیکنان در نقش نیروهای ویژه SAS، باید وارد عمل شوند و زامبی‌ها را از بین ببرند. به‌عبارتی گیم‌پلی نقش مهمی در سرگرم کردن مخاطب انجام می‌دهد.

SAS: Zombie Assault 4

هر شخصیت در بازی اندروید و آیفون SAS: Zombie Assault 4 دارای مهارت‌ها و سلاح‌های مخصوص‌به خودش است

با شروع بازی موبایل SAS: Zombie Assault 4، بازیکنان باید از بین یکی از سه شخصیت داخل بازی، کاراکتر مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند. کاراکترهایی که سازنده برای بازیکنان درنظر گرفته است، در سه کلاس مختلف هستند. اسالت، ساپورت و مدیک کلاس‌هایی است که شما می‌توانید از میان آن‌ها کاراکتر مورد علاقه خود را بردارید و SAS: Zombie Assault 4 را تجربه کنید. دراین‌میان اشاره کنم که تمامی شخصیت‌های بازی مهارت‌ها و سلاح‌های مخصوص‌به خودشان را دارند؛ ازاین‌رو می‌توانید بازی را با کاراکترهای متفاوتی تجربه کنید. SAS: Zombie Assault 4 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که سازنده از بخش آموزشی خاصی استفاده نکرده است. درواقع مکانیزم‌های بازی بسیار ساده هستند و تیم سازنده ترجیح داده است خود کاربر روی مکانیزم گیم‌پلی شناخت پیدا کند. در سمت چپ صفحه نمایش، یک آنالوگ مجازی برای هدایت کاراکتر درنظر گرفته شده است. این در حالی است که در سمت راست صفحه نمایش هم آنالوگ دیگری طراحی شده است که برای تیراندازی و هدف‌‌گیری بازیکن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حالت مشارکتی چهارنفره SAS: Zombie Assault 4 لذت تجربه‌ی بازی را دوچندان کرده است

هر شخصیت در بازی اندروید و آیفون SAS: Zombie Assault 4 دارای مهارت‌ها و سلاح‌های مخصوص‌به خودش است. ازاین‌رو با پشت سر گذاشتن مراحل و کشتن زامبی‌ها، می‌توانید پول کسب کنید و از این پول برای ارتقای سلاح و مهارت‌ها استفاده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که مهارت‌های شما، اصلا موارد غیرواقع‌گرایانه‌ای نیستند؛ بلکه سعی شده است تمامی المان‌های داخل بای واقع‌گرایانه طراحی شوند. همچنین با پیشروی در بازی سلاح‌های جدیدتری را هم پیدا می‌کنید که با شخصی‌سازی کاراکتر خود، می‌توانید سلاح‌های جدیدتر را انتخاب کنید. این شخصی‌سازی شامل تعویض بخش‌های مختلف لباس جنگی هم می‌شود. بازیکنان با پشت سر گذاشتن مراحل، با باس‌های متفاوتی هم روبه‌رو می‌شوند. این باس‌های طراحی خوبی دارند و بعضی از آن‌ها شما را به‌چالش می‌کشند.

SAS: Zombie Assault 4

بااین‌حال لذت واقعی بازی SAS: Zombie Assault 4 زمانی مشخص می‌شود که پای بخش آنلاین آن به‌وسط می‌آید. بااینکه گفته شد SAS: Zombie Assault 4 یک بازی کاملا آفلاین است، اما تیم سازنده یک بخش آنلاین را هم تدارک دیده است که بازیکنان به‌صورت کوآپ چهارنفره می‌توانند بخش داستانی را تجربه کنند. اگر علاقه‌مند به بازی‌های مشارکتی و زامبی‌محور با دوربین ایزومتریک هستید، SAS: Zombie Assault 4 گزینه‌ی بسیار مناسبی است. در پایان یادآوری می‌کنیم که مقالات بهترین بازی های اندروید به‌طور هفتگی و ماهانه منتشر می‌شوند که می‌توانید با مطالعه‌ی آن‌ها در جریان بازی‌های برگزیده این پلتفرم قرار بگیرید. همچنین می‌توانید تریلر SAS: Zombie Assault 4 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی SAS: Zombie Assault 4


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده