// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

قابلیت تعویض خشاب حین هدف گیری به بازی COD: Modern Warfare اضافه می‌شود

مارک گریگسبی، کارگردان انیمیشن بازی Call of Duty: Modern Warfare، اعلام کرده است که بازیکنان در حالت هدف‌گیری هم می‌توانند سلاح خود را ریلود کنند.

استودیو اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare، به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از نحوه تعویض کردن خشاب سلاح‌ها در این بازی منتشر کرده است. در این نسخه شاهد تغییراتی اندک، اما کاربردی هستیم که می‌تواند در مبارزات کمک حال شما باشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بازیکنان زمانی‌که در حالت ADS یا همان Aiming Down Sights قرار دارند، می‌توانند سلاح خود را ریلود کنند. منظور از ADS، همان حالت هدف‌گیری است. زمانی‌که آماده‌ هدف‌گیری و شلیک می‌شوید به اصطلاح در حالت ADS قرار گرفته‌اید. در گذشته و نسخه‌های پیشین Call of Duty، بازیکنان نمی‌توانستند در این حالت سلاح خود را ریلود کنند. مارک گریگسبی، کارگردان انیمیشن بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر، اعلام کرده است که این تغییر باعث می‌شود تا بازیکنان هنگام مبارزه، بتوانند تمرکز خود را حفظ کنند. وی دراین‌باره می‌گوید:

یکی از موارد جدیدی که امسال آن را به بازی اضافه کردیم، بارگذاری مجدد اسلحه در حالت هدف‌گیری است. در گذشته زمانی‌که قصد انجام این کار را داشتید و همزمان در حال هدف‌گرفتن و تیراندازی بودید، سلاح شما به‌حالت عادی بر می‌گشت و شاهد انیمیشن عوض کردن خشاب اسلحه بودیم. حال در مدرن وارفر، در حالت هدف‌گیری باقی‌ می‌مانید و تمرکز شما از بین نمی‌رود.

در ادامه مارگ گریگسبی در مصاحبه‌ی خود به اهمیت طراحی انیمیشن ریلود اسلحه در مدرن وارفر صحبت کرده است.

برای من ریلود کردن، نقطه‌ی اوج یک سلاح را به‌نمایش می‌گذارد. زمانی‌که پنج نفر را از بین می‌برید و سپس سلاح خود را ریلود می‌کنید، احساس خاصی به شما دست می‌دهد؛ احساسی شبیه‌ به موفقیت.

در بازی COD: Modern Warfare، نوع انیمیشن بارگذاری مجدد اسلحه، به تعداد گلوله‌هایی که شلیک کرده‌اید، بستگی دارد. اگر یک خشاب خالی را بارگذاری مجدد کنید، شاهد پر شدن کامل این خشاب و قرار گرفتن‌اش در اسلحه هستیم. این در حالی است که بازیکنان برای ریلود کردن یک سلاح که هنوز تعدادی گلوله در خشاب آن باقی‌مانده است، انیمیشن متفاوتی را مشاهده می‌کنند. 

درگذشته ما نمی‌توانستیم روند تعویض کردن خشاب را به صورت فیزیکی نشان دهیم، اما حالا تمامی موارد به‌صورت فیزیکی نمایش داده می‌شوند. ازاین‌رو اگر سلاح شما یک خشاب بزرگ یا یک خشاب استوانه‌ای دارد، شاهد حرکات و انیمیشن متفاوتی به‌هنگام تعویض خشاب هستیم که حس‌وحال خشن‌تر و قوی‌تری نسبت‌به خشاب سایر سلاح‌های معمولی دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده