نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

سیلک اسپکتر در سریال Watchmen حضور خواهد داشت

حدس طرفداران درست بود و جین اسمارت، نقش شخصیت سیلک اسپکتر را در سریال Watchmen (واچمن) ایفا خواهد کرد؛ چند تصویر جدید نیز از این سریال مورد انتظار منتشر شده است.

حدس طرفداران کامیک‌های «واچمن» درست بود و جین اسمارت که پیش‌تر حضورش در سریال Watchmen (واچمن) شبکه HBO تأیید و اعلام شده بود، در حاشیه برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شبکه HBO در مراسم انجمن منتقدان تلویزیون (Television Critics Association)، در سخنانی تأیید کرد که وی نقش شخصیت سیلک اسپکتر یا همان مأمور لوری بلیک را در این سریال ایفا خواهد کرد. دیمون لیندلوف نیز روز چهارشنبه در همین مراسم و در گفت‌وگو با سایت IGN، این موضوع را اعلام کرده بود. همچنین تصاویری جدید از سریال مورد انتظار Watchmen منتشر شده است که این تصاویر را در پایین مشاهده می‌کنید.

پیش‌تر با پخش تریلری که در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2019 منتشر شد، طرفداران حدس زده بودند که جین اسمارت نقش شخصیت سیلک اسپکتر یا همان مأمور لوری بلیک را در سریال Watchmen ایفا خواهد کرد و این شخصیت در تریلر نیز اشاراتی داشت که باید لباس مخصوص خود را بپوشد و دمار از روزگار آدم‌های بد دربیاورد. در تریلر نمایشگاه کامیک کان شاهد حضور دکتر منهتن نیز بودیم که حضور کوتاه، اما بسیار تأثیرگذاری در داستان داشت که البته هنوز مشخص نیست چقدر در اتفاقات سریال شاهد حضور او خواهیم بود.

شخصیت سیلک اسپکتر توسط آلن مور (نویسنده) و دِیو گیبنز (طراح) خلق شده ‌است و برای اولین مرتبه در کامیک‌بوک‌های Watchmen (سپتامبر ۱۹۸۶) معرفی شد. فیلم نئو نوآر و ابرقهرمانی Watchmen هم در سال ۲۰۰۹ روی پردهٔ سینما رفت که با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و تماشاچیان همراه بود. کارگردانی نسخهٔ سینمایی را زک اسنایدر بر عهده داشت و دیوید هیتر و آلکس سه، نویسندگان آن فیلم بودند. مالین اکرمان، بازیگر، خواننده و مدل سوئدی کانادایی، در آن فیلم نقش شخصیت سیلک اسپکتر را برعهده داشت و با بازیگرانی چون بیلی کروداپ، متیو گوود، کارلا گوجینو، جکی ارل هیلی، جفری دین مورگان و پاتریک ویلسون، همبازی بود. این فیلم با بودجهٔ ۱۳۸ میلیون دلاری، فروشی ۱۸۵ میلیون دلاری در گیشه داشت.

Silk

در اولین تریلر این سریال که اردیبهشت ماه منتشر شد، شاهد یک نگاه واقع‌گرایانه به دنیای آن بودیم که دهه‌ها پس از حوادث کمیک «واچمن»، فعالیت ابرقهرمانان غیرقانونی باقی مانده است. بااین‌حال، یک گروه با ماسک‌هایی که از ماسک رورشاک الهام گرفته شده است، فعالیت علیه دولت را آغاز می‌کنند و در حال گسترش فعالیت خود هستند.

جرمی آیرونز در نقش ادرین وایت (آزیمندیس)، رجینا کینگ در نقش آنجلا آبراهام، دان جانسون در نقش رئیس جاد، تیم بلیک نلسون در نقش Looking Glass، جین اسمارت در نقش مأمور بلیک/سیلک اسپکتر، لوئیس گوست جونیور در نقش Old Man، آدلاید کلمنس در نقش Pirate Jenny، اندرو هاوارد در نقش Red Scare، یحیی عبدالمتین دوم در نقش کال آبراهام، تام میسون در نقش مارکوس ماز (مایم)، فرانسیس فیشر در نقش جین کراوفورد، جیکوب مینگ-ترنت در نقش پاندا، سارا ویکرز در نقش اریکا منسون (Marionette)، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو در نقش لیدی تی (Lady T) و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال Watchmen قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شود؛ فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده