نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

اولین تیزر تریلر سریال Watchmen منتشر شد

شبکه HBO در یک اقدام غافلگیر کننده اولین تیزر تریلر سریال Watchmen را منتشر کرد که در آن نگاه بهتری از دنیای سریال را به ما ارائه می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فصل اول سریال Watchmen (واچمن) منتشر شده است. در این تریلر که شبکه HBO امشب آن را منتشر کرد، شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال فوق العاده مورد انتظار هستیم که تفاوت زیادی با منبع اقتباس خود نیز دارد. در اولین تریلر سریال Watchmen شاهد یک نگاه واقع گرایانه از دنیای آن هستیم که دهه‌ها پس از حوادث کامیک واچمن، فعالیت ابرقهرمانان غیر قانونی باقی مانده است. با این حال، یک گروه با ماسک‌هایی که از ماسک رورشاک الهام گرفته شده، فعالیت علیه دولت را آغاز می‌کنند و در حال گسترش فعالیت خود هستند. همچنین طبق تریلر، به نظر می‌رسد که شخصیت‌های اصلی سریال، شخصیت‌های کاملا جدیدی باشند که از مجموعه اصلی برای خلق آن الهام گرفته شده‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دیمون لیندلوف که او را بیشتر برای ساخت سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست) می‌شناسیم، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Watchmen حضور دارد. جرمی آیرونز در نقش ادرین وایت (آزیمندیس)، رجینا کینگ در نقش آنجلا آبراهام، دان جانسون در نقش رئیس جاد، تیم بلیک نلسون در نقش Looking Glass، جین اسمارت در نقش مامور بلیک، لوئیس گوست جونیور در نقش Old Man، آدلاید کلمنس در نقش Pirate Jenny، اندرو هاوارد در نقش Red Scare، یحیی عبدالمتین دوم در نقش کال آبراهام، تام میسون در نقش مارکوس ماز (مایم)، فرانسیس فیشر در نقش جین کراوفورد، جیکوب مینگ-ترنت در نقش پاندا، سارا ویکرز در نقش اریکا منسون (Marionette)، دیلن شامینگ، لیلی رز اسمیت، جیمز ولک، هانگ چائو در نقش لیدی تی (Lady T) و آدلین اسپون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Watchmen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل اول سریال Watchmen قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شود. فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده